نسخه چاپی

وزیر خارجه به طرح مداخله‌جویانه اتحادیه اروپا پایان دهد

عکس خبري -وزير خارجه به طرح مداخله‌جويانه اتحاديه اروپا پايان دهد

عضو كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینكه وزارت خارجه نباید در برابر خط و نشان‌های اتحادیه اروپا سكوت كند، گفت: اتحادیه اروپا حق اظهارنظر در مورد ایران را ندارد.

به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، میرقسمت موسوی نماینده مردم گرمی در مجلس در جلسه علنی امروز یکشنبه (24 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با بیان اینکه تحقق شعار سال بدون عزم ملی و مدیریت جهادی ممکن نخواهد بود، گفت: لازم است مسئولان اجرایی و دولت باید در تمامی عرصه‌ها مدیریت جهادی را اعمال کنند.
وی ادامه داد: دولت باید با نظارت دقیق و همچنین ارائه گزارش هر 3 ماه یک‌بار به بهبود اوضاع کشور کمک کند.
این نماینده مجلس نهم خطاب به وزیر امور خارجه اظهار داشت: از وزیر خارجه می‌خواهم به طرح مداخله‌جویانه اتحادیه اروپا پایان دهد چون پارلمان اروپا کوچک‌تر از آن است که برای ملت ایران خط مشی تعیین کند.
موسوی ادامه داد: در حلای که تعداد جمعیت چند کشور اروپایی به اندازه تعداد رأی‌دهندگان ایران نیست، چگونه مجلس اروپا به خود اجازه می‌دهد انتخابات ایران را زیر سوال ببرد.
وی خطاب به معاونت نظارت و راهبردی رئیس‌جمهور گفت: به معاونت راهبردی رئیس جمهور و وزیر کشور برای چندمین بار یادآوری می‌کنم عمران شهر گرمی نیازمند توجه جدی است از این‌رو دولت باید با تخصیص اعتبارات این مهم را محقق سازد.
موسوی با انتقاد از آمار بالای بیکاری افزود: دولت باید با اتخاذ تدابیر مناسب کاهش آمار بیکاران را در دستور کار خود قرار دهد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآور شد: وزیر جهاد کشاورزی باید در جهت رفع مشکلات عشایر و کشاورزان شهرستان گرمی تدابیر مناسبی را اتخاذ کند.

۱۳۹۳/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...