نسخه چاپی

تغییرمكان سازمان ملل بهترین پاسخ به روند ناپسند دولت مردان آمریكاست

عکس خبري - تغييرمکان سازمان ملل بهترين پاسخ به روند ناپسند دولت مردان آمريکاست

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به اصرار دولت بر معرفی نماینده خود برای حضور در سازمان ملل و شكایت از آمریكا به این سازمان گفت: تغییر مكان سازمان ملل ضروری به نظر می‌رسد.

به گزارش نما ، به نقل از خبرگزاری تسنیم، عوض حیدرپور نماینده مردم شهرضا و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص عدم صدور ویزا برای نماینده ایران در سازمان ملل از سوی دولت آمریکا گفت: این اقدام بسیار ناپسند دولت آمریکا مغایر مقررات بین‌المللی است و به نظر می‌رسد اگر نهادهای بین‌المللی نسبت به این مسئله موضع‌گیری نکنند، این روند آمریکا به جمهوری اسلامی ایران ختم نشود و درباره کشورهای دیگر نیز مطرح شود.
وی با تأکید براینکه مجموعه‌ها و نهادهای دولتی باید به صورت جدی آمریکا را به تغییر و اصلاح روند درپیش گرفته خود وادار کنند، یادآور شد: با چنین رویکردی که در رفتار دولتمردان آمریکایی وجود دارد، تغییر مکان سازمان ملل ضروری به نظر می رسد و شاید بهترین اقدام در پاسخ به روندهای ناپسند دولت مردان آمریکاست.
این کمیسیون امنیت ملی با اشاره به واکنش دولتمردان در این زمینه اظهار داشت: ممکن است آمریکایی‌ها در حال حاضر به نماینده ایران ویزا ندهند و از طرف دیگر ما نمی توانیم بدون نماینده در سازمان ملل باشیم. ضرورت دارد دولتمردان بر انتخاب فرد معرفی شده اصرار داشته باشد و آمریکایی‌ها و سازمان ملل را برای اصلاح این روند مورد فشار قرار دهند.
وی تأکید کرد: تغییر روند دولت آمریکا از مهمترین مطالبات ما از دولت است که می تواند با تذکر و یا ارائه شکایت خود به سازمان ملل نسبت به این رفتار آمریکا به طور جدی مورد پیگیری قرار گیرد.

۱۳۹۳/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...