نسخه چاپی

مذاكره كنندگان فلسطین و رژیم صهیونیستی دیدار می كنند

یك منبع آگاه فلسطینی اعلام كرد مذاكره كنندگان فلسطینی و رژیم صهیونیستی روز یكشنبه با یكدیگر دیدار خواهند كرد تا شاید بتوانند فرآیند گفتگوهای صلح را نجات دهند.

به گزارش نما ، به نقل از واحد مرکزی خبر، این منبع آگاه فلسطینی که خواست نامش فاش نشود در این باره گفت «صائب عریقات» مذاکره کننده ارشد طرف فلسطینی با «تزیپی لیونی» وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی و «اسحاق مولکو» فرستاده ویژه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم بعد از ظهر یکشنبه دیدار خواهد کرد.
به گزارش خبرگـزاری فرانسه از بیت المقدس، هیچ یک از مقامات اسرائیلی تا کنون تصمیم به برگزاری این دیدار را مورد تایید قرار نداده اند.
آخرین دیدار دو طرف روز پنجشنبه گذشته و در جلسه ای صورت گرفت که ریاست آن را «مارتین ایندیک» فرستاده آمریکا به عهده داشت.
این در حالی است که اقدام رژیم صهیونیستی در خودداری از پرداخت حقوق گمرکی که به نیابت از طرف فلسطینی دریافت می کند باعث شد فرآیند صلح آسیب بیشتری ببیند. این اقدام رژیم صهیونیستی در تلافی حمله طرف فلسطینی به این رژیم در سازمان ملل متحد صورت گرفت.
مبلغ این حقوق گمرکی به حدود 80 میلیون یورو (برابر با 111 میلیون دلار) بالغ می شود که رژیم صهیونیستی آن را به نیاب از تشکیلات خودگردان فلسطینی دریافت کرده است.
رژیم صهیونیستی همچنین در اقدامی تلافی جویانه، مشارکت خود را در توسعه یک میدان گازی نزدیک نوار غزه به حالت تعلیق در آورد.

۱۳۹۳/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...