نسخه چاپی

استقلالی ها از تیم ملی خط می خورند؟!

فدراسیون فوتبال و كی روش هم تاكید دارند در صورتی كه ملی پوشان استقلال و سه تیم دیگر نباشند اردوهای بعدی را بدون آنها برگزار خواهد كرد.

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، با انتشار لیست نفرات دعوت شده به تیم ملی جهت حضور در اردوی آفریقای جنوبی، بحث کلیشه ای و البته مهم باشگاه های آسیایی با مسئولان تیم ملی دوباره بالا گرفته است.
در حالی که تراکتور، فولاد و سپاهان بعد از مخالفت فدراسیون به احتمال فراوان بازیکنان ملی پوش خود را آزاد خواهند کرد اما استقلالی ها کماکان مصر به حفظ ملی پوشان خود برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هستند.



باشگاه استقلال مصرانه روی حرف خود ایستاده که 4 بازیکن ملی پوش خود را برای دیدار با الشباب در اختیار تیم ملی نمی گذارد اما فدراسیون فوتبال و کی روش هم تاکید دارند در صورتی که ملی پوشان استقلال و سه تیم دیگر نباشند اردوهای بعدی را بدون آنها برگزار خواهد کرد.



این موضوع به جنگ استقلال و تیم ملی تبدیل شده تا جایی که به نظر می‌رسد جایگاه ملی پوشان استقلال به شدت در تیم ملی در خطر است و حتی ممکن است به قیمت از دست رفتن جام جهانی برای آبی ها منجر شود چرا که کی‌روش تهدید کرده که هر بازیکنی در اردوی آفریقای جنوبی نباشد، بلافاصله از تیم ملی خط خواهد خورد!

۱۳۹۳/۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...