نسخه چاپی

آخرین‌خبر ازدیپلمات‌ربوده‌شده‌ایرانی‌در یمن

معاون عربی آفریقایی وزارت امورخارجه با بیان اینكه امیدواریم به زودی شاهد بازگشت دیپلمات ربوده شده كشورمان باشیم، گفت: تلاش‌هایی كه تاكنون به عمل آمده است ناظر بر سلامت قطعی "نوراحمد نیك بخت" است.

به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، معاون عربی آفریقایی وزارت امورخارجه با بیان اینکه امیدواریم به زودی شاهد بازگشت دیپلمات ربوده شده کشورمان باشیم، گفت: تلاش‌هایی که تاکنون به عمل آمده است ناظر بر سلامت قطعی "نوراحمد نیک بخت" است.
"حسین امیرعبداللهیان" معاون عربی آفریقای وزارت امورخارجه، پیرامون آخرین خبرها در مورد "نوراحمد نیک بخت" دیپلمات ربوده شده ایرانی در یمن گفت: کمیته مشترکی بین دو کشور ایران و یمن بر صف سیاسی و امنیتی به طور فعالانه موضوع بازگرداندن دیپلمات ربوده شده را (نوراحمد نیک بخت) دنبال می‌کنند.
وی افزود: مقامات ذی ربط یمن تلاش‌های موثری را در این رابطه به عمل آوردند و امیدار هستیم شاهد بازگشت این دیپلمات ربوده شده به کشورمان باشیم. معاون عربی آفریقایی وزارت امورخاجه تصریح کرد: تلاش‌هایی که تاکنون به عمل آمده است ناظر بر سلامت قطعی وی است.
امیرعبداللهیان در پاسخ به سوال دیگری پیرامون برنامه‌هایش در سفر به امارات به همراه وزیر امورخارجه کشورمان اظهار داشت: فردا (دوشنبه) نشستی با حضور نمایندگان دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی در سطح کارشناسان ارشد در ابوظبی برگزار می‌شود و مسئولیت این بخش کارشناسی ارشد با بنده و همتای اماراتی‌ام است.
امیرعبداللهیان ادامه داد: نشست مفصل کمیسیون عالی روز سه‌شنبه با حضور وزاری خارجه دو کشور نیز برگزار می‌شود. شایان ذکر است؛ "محمد جواد ظریف" وزیر امورخارجه کشورمان فردا - دوشنبه ۲۵ فروردین‌ماه - عازم امارات می‌شود و این سفر ۲ روزه خواهد بود. همچنین سخنگوی دستگاه دیپلماسی ظریف وزیر امورخارجه کشورمان را در این سفر همراهی می‌کند.

۱۳۹۳/۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...