نسخه چاپی

اختراع جدید نمایندگان برای حذف یكدیگر

عکس خبري -اختراع جديد نمايندگان براي حذف يکديگر

نصرالله ترابی نماینده مجلس گفت:در كنار فرهنگ انسان ساز انقلاب ، ادبیات دیگری توسط رقبای سیاسی به منظور حذف رقیب از صحنه قدرت به وجود آمد كه لغات را به میل خود تعبیر و در سخنرانی‌ها و رسانه‌ها آن را گسترش دادند.


به گزارش نما به نقل از فارس ، نصرالله ترابی نماینده مردم شهر کرد در مجلس شورای اسلامی در نطق پایان دستور خود با اشاره به بداخلاقی‌های سیاسی در کشور گفت: آیا بداخلاقان سیاسی افراد سکولاری هستند یا آنهایی که اخلاق را منش سیاسی خود قرار داده اند؟

وی افزود: به سخنرانی‌ها و پاسخ به سؤالات مسئولان در مطبوعات و سایت‌های مدعی ارزش‌ها طی چند سال گذشته توجه کنید و سکولارها را بشناسید.

ترابی خطاب به دلسوزان نظام گفت: در هر دوره مجلس بین 70 تا 80 درصد نمایندگان حذف می‌شوند.عقلای قم باید به این مهم بپردازند که آیا علت و مشکل از مجلس و ساختار انتخابات است یا مردم و شناخت آنها متفاوت می شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار به برخی از این واژه‌ها اشاره کرد و گفت متدین مساوی است با مرتجع، معتدل مساوی است با با لیبرال، ‌فقیه مساوی است با بی بصیرت، ایران دوست مساوی است با واداده‌، مخالف من مساوی است با مخالف امام، منتقد مساوی است با تندرو، اصلاح طلب مساوی است با فتنه گر، یک گروه اصولگرا مساوی است با ساکتین فتنه و گروه دیگر اصولگرا مساوی است با کاسبین فتنه، طرفداران دولت مساوی است با منحرف و این قصه همچنان ادامه دارد.

ترابی با بیان اینکه تاریخ برای آن است که آیندگان بدون ترس از هر چه هست بتوانند راجع به قدرت مندان گذشته قضاوت کنند خاطرنشان کرد:اگر امروز نتوانند در باره ما قضاوت کنند از قضاوت آیندگان در امان نیستیم.همانگونه که اکنون در باره گذشتگان قضاوت می‌کنند

این نماینده اصلاح طلب مجلس خطاب به مسئولین اظهار داشت: استان چهار محال و بختیاری تنها برای این نیست که در سخنرانی‌های مسئولین گفته شود مردم غیور و سلحشور، پیشتاز در مشروطه و انقلاب، خط شکن در جبهه‌ها و رتبه برتر انتخابات ولی در توزیع اعتبارات، آنها را آخرحساب کنند؛ این همه شعار عدالت پس برای چیست؟

وی ضمن تبریک به نماینده جدید شهر کرد گفت: اگر برخی مسئولین به جهت اصلاح طلبی بنده به شهرکرد کم توجهی کردند حداقل به نماینده جدید که اصولگرا است رحم کنند و مطالبات مردم را برآورده کنند

ترابی با تشکر از مردم استان شهر کرد تصریح کرد: بدانید این 4 سال بدون لکنت حرف شما را زدم و منافع استان را پیگیری کردم.ولی دفتر نماینده را به آتش کشیدند و با کسی نیز برخورد نشد، به همین دلیل دگر این دل سر ماندن ندارد/ هوای در قفس خواند ندارد/ چنان در آتش مجلس دلم سوخت/ که دیگر بار سوزاندن ندارد.

۱۳۹۱/۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...