نسخه چاپی

دوقلوها ایستادند پدر دفن‌شان كرد!

مردی كه متهم است پسران دوقلویش را در گودالی در خانه‌اش زنده به گور كرده است بعد از دستگیری انگیزه‌اش از ارتكاب این جنایت را مشكلات خانوادگی اعلام كرد.

به گزارش نما به نقل از اعتماد، ظهر روز شنبه 23 فروردين مادري با شتاب و وحشت‌زده وارد پاسگاه انتظامي پليس در شادگان خوزستان شد و خبر داد كه شوهرش پسر‌هاي دوقلوي يك سال و نيمه‌شان را زنده به گور كرده است.

اين زن كه ترس همه وجودش را فرا گرفته بود و مدام فرياد مي‌زد، نمي‌توانست دقيق توضيح بدهد كه چه اتفاقي افتاده است ولي ماموران نيروي انتظامي بعد از اينكه اين زن را آرام كردند توانستند جزييات بيشتري از اين حادثه پيدا كنند.

اين زن گفت: صبح براي خريد به بيرون از منزل رفتم و زماني كه به خانه بازگشتم فرزندانم را نديدم وقتي به داخل اتاق رفتم ديدم همسرم مشغول پر كردن گودالي در اتاق است. ابتدا از همسرم راجع به دوقلوها پرسيدم كه او گفت: آنها را دفن كردم و بعد از آن هم نوبت تو است. من كه اين موضوع را جدي نگرفته بودم دوباره پرسيدم كه دوقلوهايم كجا هستند و اين گودال كه وسط اتاق پر مي‌كني چيست اما باز با همان جواب مواجه شدم و در همين حال با وضعيتي آشفته و پابرهنه به سمت پاسگاه نيروي انتظامي دويدم و باورم نمي‌شد كه بچه‌هايمان را كشته باشد.

زماني كه ماموران نيروي انتظامي از اين خبر آگاه شدند؛ به همراه اكيپي از كارآگاهان و پليس آگاهي در محل حضور پيدا كردند و بعد از دستگيري پدر دوقلوها متوجه شدند كه وي مسلح به كلاشينكف است. بعد از دستگيري و بازجويي از اين مرد او اعتراف كرد به دليل مشكلات خانوادگي كه با همسرش داشته بچه‌هاشان را كشته است.

او گفت: صبح زماني كه همسرم براي خريد به بيرون رفت، گودالي در يكي از اتاق‌هاي خانه حفر كردم و كودكانم را كه كنارم ايستاده بودند و شاهد حفر گودال بودند بدون هيچ آسيبي به اين گودال انداختم و آنها را زنده به گور كردم و زماني كه همسرم به خانه رسيد مشغول پر كردن گودال‌ بودم.

اين مرد در ادامه اعترافاتش گفت: از مدتي پيش اسلحه‌يي تهيه كردم و نقشه قتل همسرم را بعد از زنده به گور كردن دوقلوهايم كشيدم ولي زماني كه همسرم به خانه بازگشت خبر زنده به گور كردن آنها را به او دادم.

اين مرد در ادامه گفت: من مدت زمان زيادي است كه به شيشه اعتياد دارم و اختلافاتم با همسرم به دليل استفاده من از شيشه بود و زماني كه دوقلوها را هم دفن كردم شيشه مصرف كرده بودم.

ماموران نيروي انتظامي استان شادگان استان خوزستان بعد از اعتراف اين مرد و حفر گودال دفن دوقلوها با جسد بي‌جان آنها مواجه شدند و اجساد را براي انجام بررسي‌هاي دقيق‌تر به پزشكي قانوني انتقال دادند.

سرهنگ سيد رحمان موسوي، معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان خوزستان با تاييد اين خبر گفت: فرد جاني قصد كشتن همسرش را نيز داشته و مادر قربانيان زماني توانست از مهلكه بگريزد كه شوهر جنايتكارش مشغول دفن بچه‌هاي دوقلويشان بود.

وي گفت: آخرين گزارش‌ها حاكي از اين است كه اجساد قربانيان حادثه تحويل پزشكي قانوني شده و فرد دستگير شده نيز به اتهام زنده به گور كردن دو فرزند بي‌گناهش پس از تكميل پرونده و مستندات قانوني، تحويل مراجع قضايي شد.

۱۳۹۳/۱/۲۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...