نسخه چاپی

آخرین حربه برای شكست مسی! +عكس

مجید نجاتی یك ستاره بالقوه است . یك بازیكن كه می شود لقب تكرارنشدنی را مثل آب خوردن به سینه اش سنجاق كرد. او همان شیرپاك خورده ایست كه در بازی نساجی و شهرداری یاسوج درحال گرم كردن پشت دروازه به وسط بازی دوید و با سر توپ را از روی خط به داخل زمین برگرداند .

به گزرش نما  مجید نجاتی یک ستاره بالقوه است . یک بازیکن که می شود لقب تکرارنشدنی را مثل آب خوردن به سینه اش سنجاق کرد. او همان شیرپاک خورده ایست که در بازی نساجی و شهرداری یاسوج درحال گرم کردن پشت دروازه به وسط بازی دوید و با سر توپ را از روی خط به داخل زمین برگرداند . کاری که عمرا نمونه اش در هیچ جای دنیا یافت نمی شود ... نجاتی که بعد از بازی گفت برای کمک به تیمش این کار را انجام داده حالا صاحب یک صفحه ویژه در فیس بوک است. دوستانی که می خواهند او با تیم ملی به جام جهانی برود و پشت دروازه وظیفه تاریخی خود را ایفا کند !

278254_756.jpg


در دومین پست این صفحه چنین آمده: با وجود بازیکنی مثل نجاتی حتی روی نیمکت دخیره های یک تیم، خیال هر تیمی راحت خواهد بود. شهرداری یاسوج که جای خود دارد، حتی تیم ملی ایران در جام جهانی هم با داشتن او در پشت دروازه خیالی آسوده خواهد داشت. پس از گذر مسی و ژکو از دروازه بان ما، نجاتی آنجا مثل شیر ایستاده است.
این بازیکن تیم شهرداری یاسوج که تماشای ویدپویش بی شک روز شما را خواهد ساخت، یک پدیده منحصر به فرد در تمام دنیاست.

۱۳۹۳/۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...