نسخه چاپی

خاتمی : روشن شدن تكلیف كاندیدای اصلاح طلب تا خردادماه

عکس خبري - خاتمي : روشن شدن  تکليف کانديداي اصلاح طلب تا خردادماه

سید محمد خاتمی بر روشن ساختن تكلیف كاندیدای اصلاح طلبان تا خردادماه تاكید كرده است.


به گزارش نما به نقل از محدوده، در جلسه ای با حضور مشاوران خود به اشاره به مطرح شدن اسامی ای همچون عارف و خرازی به عنوان گزینه اصلاح طلبان برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفته است:به نظرمن لو دادن اسامی در این زمینه چندان خوب نیست.برخی گزینه هایی هم که مطرح می شود گمانه زنی رسانه هاست.با طرح اسامی این ها سوخت می خورند و به آن ها حمله می شود.


وی با بیان اینکه تصمیم گیری در خصوص کاندیداها در حوزه تصمیم گیری شخصی وی نیست گفته است،البته من موافق هستم که تا خردادماه تکلیف گزینه های خود را روشن کنیم.


خاتمی در این زمینه به رایزنی های خود با سید حسن خمینی و هاشمی رفسنجانی اشاره کرده و بر ضرورت داشتن کاندیدای سایه تاکید کرده است.

گفتنی است همچنین خاتمی در این جلسه بر ضروت قوام دادن مانیفست اصلاح طلبان در سال ۹۱ تاکید کرده است.

وی با بیان اینکه اصلاح طلبان باید مانیفست سال ۹۱ خود را قوام دهند،گفته است:هر کس در حد و اندازه و توان خود باید در این زمینه فعال شود.


وی با طرح ۳ محور خواستار فعالیت اصلاح طلبان شده و بر طرح و بیان آن در جامعه تاکید کرده است.


خاتمی در این زمینه تصریح کرده است:باید تاکید کرد که اصلاح طلبان داخل نظام بوده و دلسوز آن هستند.نظام هم باید این مساله را بپذیرد.اگر نظام به این نقطه برسد نحوه رفتارش با ما قطعا تغییر پیدا خواهد کرد.


وی درادامه تاکید بر محوربودن قانون اساسی را متذکر شده وآن را محور دیگری برای فعالیت اصلاح طلبان در این زمینه عنوان کرده است.


رئیس دولت اصلاحات سومین محور مورد تاکید خود را بحث زندانیان سیاسی عنوان کرده و گفته است باید بر آزادی آنان و رفع حصر ها و آزادی بیان و تجمع تاکید کرد.

۱۳۹۱/۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...