نسخه چاپی

چرا كمیسیون امنیت ملی قانع نشد؟

سخنگوی كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعلام كرد اعضای كمیسیون متبوعش از توضیحات مسئولان درباره ارز آزادشده حاصل از توافق ژنو قانع نشدند.

به گزارش نما ، به نقل از فارس، سیدحسین نقوی نماینده مردم ورامین و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارشی از جزئیات جلسه فوق‌العاده صبح امروز این کمیسیون پرداخت و اظهار داشت: این جلسه، اولین نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی کمیسیون امنیت ملی بود که از همه اعضای کمیسیون دعوت شده بود.
وی با بیان اینکه ریاست این جلسه را احمدرضا دستغیب رئیس کارگروه اقتصاد مقاومتی کمیسیون بر عهده داشت، افزود: رئیس و دیگر اعضای کمیسیون در این جلسه حضور داشتند، همچنین مسئولین بانک مرکزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز در این جلسه شرکت کردند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بر همین اساس محور جلسه فوق‌العاده امروز کمیسیون را بررسی مسائل مربوط به حوزه ارزی کشور و تراز تجاری جمهوری اسلامی ایران و همچنین نحوه انتقال و مصرف ارز آزاد شده حاصل از توافقنامه ژنو دانست و تأکید کرد: توضیحات ارائه شده مبنی بر آزادی ارز حاصل از توافق ژنو، برای اعضای کمیسیون قابل قبول و رضایت‌بخش نبود.
نقوی با بیان اینکه بنا شد در جلسه آینده گزارش شفاف و دقیقی در این باره ارائه شود، تصریح کرد: مسئولین بانک مرکزی توضیح دادند که با توجه به سیاست‌گذاری دولت، مصرف ارز آزاد شده حاصل از توافق ژنو بیشتر در محور تولید، صنعت و اجرای پروژه‌های عمرانی خواهد بود.

۱۳۹۳/۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...