نسخه چاپی

نه باشگاه سپاهان به تیم‌ملی فوتبال

قائم مقام باشگاه سپاهان اعلام كرد: بازیكنان ملی‌پوش سپاهان به اردوی تیم ملی نمی‌روند و در دیدار فردا این تیم در لیگ قهرمانان آسیا حاضر هستند.

به گزارش نما، رسول تابش قائم مقام باشگاه سپاهان در مورد اینکه آیا بازیکنان ملی‌پوش سپاهان امروز به اردوی تیم ملی می‌روند، عنوان کرد: این بازیکنان فردا برای سپاهان در دیدار مقابل السد قطر بازی می‌کنند. ما بدون 6 بازیکن اصلی خود چه کاری می‌توانیم انجام دهیم. این دیدار هم به نوعی مسابقه ملی است.

وی در ادامه تأکید کرد: ما حاضر به تعامل با تیم ملی هستیم و حتی اعلام کردیم با هر شرایطی که بتوانیم بلیت تهیه می‌کنیم و پس از دیدار پایانی مقابل الهلال عربستان بازیکنان را به اردوی تیم ملی می‌فرستیم. در شرایطی که شانس صعود به مرحله بعد را داریم نمی‌توانیم بازیکنان را در این شرایط در اختیار نداشته باشیم.

قائم مقام باشگاه سپاهان در مورد اینکه هواداران از این تیم پیروزی می‌خواهند، عنوان کرد: تراکتورسازی با توجه به شانس کمتری که دارد دو بازیکن خود را در اختیار تیم ملی قرار داده اما سپاهان 6 بازیکن دارد و در این شرایط نمی‌توانیم ستون‌های اصلی تیممان را به اردوی تیم ملی بفرستیم.

وی با اشاره به اینکه عدم نتیجه‌گیری سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا خسارت‌های زیادی دارد، یادآور شد: هر بازی 40 هزار دلار درآمد برای باشگاه دارد، هر چقدر تیم به مراحل بالاتری برود این درآمد بیشتر می‌شود و اگر به فینال برسیم تفاوتمان 1.5 میلیارد می‌شود. در کنار خسارت مالی بحث معنوی ماجرا نیز وجود دارد و ممکن است به اعتبار و حیثیت سپاهان لطمه وارد شود. اگر نتیجه‌ای رقم بخورد که باعث آبروریزی تیم بشود دیگر کسی نمی‌گوید سپاهان 6 بازیکن، استقلال 4 بازیکن و فولاد 3 بازیکن خود را در اختیار نداشته است.

تابش در ادامه در مورد اینکه قلعه‌نویی اعلام کرده آنها را از طریق تریبون دولتی تهدید می‌کنند، عنوان کرد: فعلا بازیکنان ما کنار تیم حضور دارند و فردا برای تیم بازی می‌کنند، با تهدید نمی‌توان مشکلی را حل کرد. متأسفانه دعوا سر یک هفته است. ما پیشنهاد دادیم تمام هزینه‌های سفر این بازیکنان به آفریقا را پرداخت کنیم و بلافاصله بعد از دیدار مقابل الهلال نفرات تیم را به آفریقای جنوبی اعزام کنیم اما این موضوع قبول نشد.

قائم مقام باشگاه سپاهان در پایان گفت: ما هم تیم ملی را دوست داریم. موفقیت تیم ملی برای ما مهم است. باشگاه یک سال هزینه می‌کند و نمی‌تواند در این شرایطی که به حضور بازیکنان خود نیاز دارد 6 بازیکن اصلی خود را در اختیار تیم ملی قرار دهد. امیدواریم تیم ملی روزهای خوبی در پیش داشته باشد و با تدارک مناسبی که می‌بیند بتواند در جام جهانی به موفقیت برسد.

۱۳۹۳/۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...