نسخه چاپی

دایی:‌ یادتان هست قراردادها را در خانه عمه و خاله بستیم؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: موقعی كه تكلیف خودم مشخص نیست من نمی‌توانم با بازیكنی صحبت كنم. آن هم برای فصل آینده؛ فقط از بازیكنان خواستم زود تصمیم نگیرند و قرارداد نبندند.

به گزارش نما به نقل از فارس، علی دایی با همه مشکلات امسال موفق شد با سرخپوشان به مقام نایب‌ قهرمانی لیگ برتر برسد و فقط یک قدم با قهرمانی فاصله داشت اما این مربی این روزها نگران وضعیت پرسپولیس است و این نگرانی را امروز در گفت‌وگویی اعلام کرد که در زیر می‌خوانید:

آقای دایی از پرسپولیس چه خبر؟

خدا را شکر با تلاش و کوشش بچه‌ها و همت و غیرت‌شان نایب‌قهرمان لیگ برتر شدیم، من از همین جا از تمام بچه‌‌ها و همه کسانی که در تیم پرسپولیس زحمت کشیدند تشکر می‌کنم و امیدوارم که این نایب‌قهرمانی مبارک هواداران میلیونی پرسپولیس باشد.

نایب‌قهرمان شدید اما الان وضعیت پرسپولیس را چگونه می‌بینید؟

اطلاعات شما در خصوص وضعیت پرسپولیس از من کامل‌تر است. کسی را نداریم که بخواهیم وضعیت پرسپولیس را از او جویا شویم. ما بازی آخر مقابل استقلال خوزستان را با برد تمام کردیم و دیگر نه کسی را دیده‌ایم و نه اصلا کسی با ما کار داشته است، من فقط بعد از بازی با پروین و منتقمی حرف زدم اما دیگر خبری از پرسپولیس ندارم. به نظرم اطلاعات شما رسانه‌ها از من دقیق‌تر است.

با این حرف‌ها معلوم است همه چیز نگران‌‌کننده است

این وضعیت خیلی وقت است که نگران‌کننده است. مطمئن باشید هر روزی که بگذرد به پرسپولیس بیشتر ضربه می‌خورد و این اصلا خوشایند نیست. چیزی که مشخص است اینکه وضعیت پرسپولیس باید خیلی وقت پیش‌ها روشن می‌شد ما نباید زمان را از دست بدهیم ولی کسی نیست جواب ما را بدهد.

مردم حق دارند نگران باشند، حتی به خاطر وضعیت و بلاتکلیفی شما؟

علی دایی وضعیت خاصی ندارد. من مانده‌‌ام ببینم وضعیت پرسپولیس چه خواهد شد و کاری نمی‌‌توانم انجام دهم.

بازیکنان چطور؟

موقعی که تکلیف خودم مشخص نیست من نمی‌توانم با بازیکنی صحبت کنم. آن هم برای فصل آینده؛ فقط از بازیکنان خواستم زود تصمیم نگیرند و قرارداد نبندند، کمی صبر کنند تا ببینیم تکلیف این پرسپولیس چه می‌شود. فقط به همین بسنده کردم.

مراسم شب گذشته را چگونه دیدید؟

من باید از کسانی که دل‌شان برای پرسپولیس می‌سوزد و دل‌شان برای این تیم می‌تپد و خداوکیلی همیشه یاد ما بودند و شب گذشته هم به ما خیلی لطف کردند، تشکر کنم. این عزیزان دوباره نشان دادند مرد روزهای سخت پرسپولیس هستند. این عزیزان یعنی هدایتی و برخی دوستان امسال به ما خیلی کمک کردند، من دست همه این عزیزان را به خاطر کمک به تیم مردمی پرسپولیس می‌فشارم و از آنها تشکر می‌کنم.

حتما امروز صحبت‌‌های وزیر ورزش را در مورد شفاف‌سازی قراردادها خوانده‌اید؟

ببینید همه ما موافق شفاف‌سازی هستیم اصلا سوال ما اینجاست چرا نباید شفاف‌سازی شود؟ اما نه اینکه بخواهیم کسانی را تخریب کنیم.

پس شما موافق این موضوع هستید؟

بله، البته شفاف‌سازی با دروغ فرق دارد. من همیشه گفته‌ام همه کار آدم باید شفاف باشد که فردا کسی به خودش اجازه ندهد که به آن ایراد وارد کند. اصلا انسان باید در زندگی‌اش هم شفاف زندگی کند. اگر شفاف باشید هیچکس نمی‌‌تواند به شما ایرادی وارد کند، من این حرف را کاملا منطقی و متین می‌دانم. باید تمام قراردادها شفاف باشد.

یعنی تا الان اینطور نبوده؟

من سوالم اینجاست چرا یک کاری کردید که این اتفاق‌ها بیافتد؟ به نظر من مدیریت ناسالم اینگونه مسائل را وارد فوتبال کرد. از موقعی که سقف قرارداد گذاشتند، کاری کردند که برخی قراردادها در باشگاه، برخی در فدراسیون و برخی در خانه عمه و خاله بسته شود، این اتفاق افتاد و مسببانش آن آقایان هستند. من نمی‌گویم قبل از این موضوع تخلف نبود اما از موقعی که سقف قرارداد تعیین کردیم این تخلفات بر قراردادها نامفهوم و نامشخص شد و همه چیز مبهم شد و ما زیاد اسیر مسائل مختلف شدیم. من همان موقع هم گفتم سقف قرارداد باعث شد که بازیکنان، مربیان و خیلی‌های دیگر راحت از مالیات فرار کنند و این کار را طبق قانون انجام ندهند. به نظرم این کار آقایان یک ظلم بزرگ بود.

در پایان اگر حرفی دارید بگویید.

من امیدوارم پرسپولیس از این بلاتکلیفی خارج شود، چون هیچکس نیست که جواب ما را بدهد. از طرفی دیگر امیدوارم که همه با هم کمک کنیم که ان‌شاءالله تیم ملی کشورمان در بازی‌های جام جهانی موفق شود.

۱۳۹۳/۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...