نسخه چاپی

چرا لاریجانی به روحانی نامه نوشت؟

عکس خبري -چرا لاريجاني به روحاني نامه نوشت؟

عضو كمیسیون برنامه و بودجه مجلس از نامه رئیس مجلس به معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبری رئیس جمهور با موضوع نحوه نگارش لایحه بودجه ۹۴ خبر داد.

به گزارش نما ، به نقل از تسنیم، سیدسعید زمانیان عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از نامه علی لاریجانی رئیس نهاد قانون‌گذاری کشورمان به معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبری رئیس جمهور خبر داد و گفت: رئیس مجلس پس از تصویب لایحه بودجه سال 93 در مجلس طی نامه‌ای به معاونت برنامه‌ریزی رئیس جمهور از آنها خواست تا در تدوین لایحه بودجه 94 از تغییر قوانین دائمی، نگارش تبصره‌های بی‌مورد و اضافی، ردیف‌های غیرواقعی و تحقق نشدنی و موادی که جنبه عملیاتی شدن ندارد، خودداری کنند.
وی ادامه داد:‌ ما باید به سمتی برویم که بودجه‌های سنواتی عملیاتی باشند و اشکالاتی راکه اکنون نظام بودجه‌نویسی ما را درگیر کرده است, رفع کنیم، همچنین جداول،‌ ردیف‌ها و پیوست‌ها باید برمبنای واقعیت تدوین شوند.
نماینده مردم شهرکرد در مجلس خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس هفته گذشته با رئیس مجلس جلسه داشتند و در این جلسه بر این موضوعات تاکید شد همچنین در این نشست اولویت‌های کمیسیون در بحث برنامه و بودجه، نظارت و پیگیری بودجه مطرح شد.
زمانیان در پایان تصریح کرد:‌ کمیسیون برنامه و بودجه از این پس جلساتی را با معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور درمورد بودجه سال 94 خواهد داشت چراکه پیش از آمدن لایحه بودجه به مجلس این جلسات خاصی باید برگزار شود تا بتوانیم شکل بودجه را از این وضعیت نامناسب خارج کنیم چراکه در حال حاضر بودجه غیرعملیاتی است و باید آن را به عملیاتی تبدیل کنیم.

۱۳۹۳/۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...