نسخه چاپی

نیلسون ممنوع الخروج شد!

به گزارش نما، یکی از معضلات این فصل سرخپوشان مشکلات متعدد مالیاتی بازیکنانی و کادرفنی است. سرخپوشان که از معدود بدهکاران عمده فوتبال به اداره مالیات به شمار می‌روند در فصل جاری بارها از سوی مقامات این اداره با اولتیماتوم‌هایی روبه‌رو بوده‌اند که هربار با ترفندی از پرداخت بدهی‌های مالیاتی شانه خالی کردند. اما با پایان فصل و با رونق سفرهای خارجی ستاره‌های فوتبال از جمله بازیکنان پرسپولیس اداره مالیات نیز قصد دارد با قراردادن بدهکاران مالیاتی در لیست سیاه از خروج آنها ممانعت به عمل آورد. اتفاقی که قطعا حواشی تازه‌ای را روی سر باشگاه و مدیران پرسپولیس وارد خواهد کرد.
از تهدید تا اجرا

اواخر سال گذشته و در آستانه اردوی ارمنستان بود که بحث بدهی‌های مالیاتی رنگ و بوی جدی به خود گرفت. سرخپوشان که تا پیش از این و به واسطه حضور چهره‌های سیاسی پر نفوذ در راس هرم مدیریتی خود با راهکارهای مختلف پرداخت بدهی‌های خود را به تعویق می‌انداختند حالا با چالش بزرگی روبه‌رو شده‌اند. به‌طوری‌که حتی علی پروین برای رتق و فتق برخی امور مالیاتی مجبور شد تا چندین جلسه را با رئیس اداره مالیات برگزار کند تا بلکه با کدخدا منشی مشکلات مالیاتی سرخپوشان حل و فصل شود. در حالی که تصور می‌شد بلیت پرسپولیسی‌ها نزد اداره مالیات کماکان اعتبار دارد اما اتفاقی که روز گذشته برای نیلسون رخ داد نشان داد که مشکل مالیاتی پرسپولیسی‌ها گسترده‌تر از این حرف‌هاست.
اولین قربانی

نیلسون پس از بازی با استقلال خوزستان با توجه به اتمام قراردادش با سرخپوشان از هم تیمی‌هایش خداحافظی کرد تا برای دیدن خانواده‌اش راهی برزیل شود. گلر سرخپوشان که فکرش را نمی‌کرد با چراغ قرمز اداره مالیات روبه‌رو شود بی‌خبر از همه جا به دنبال جفت و جور کردن مقدمات سفرش بود که مطلع شد به دلیل بدهی مالیاتی اجازه خروج از ایران را ندارد. نیلسون که پیش از این و در تعطیلات لیگ با وساطت پروین مجوز سفری چند روزه را به ترکیه گرفته بود، این بار با صخره‌ای سخت مواجه شد تا سفر او به زادگاهش حداقل تا اطلاع ثانوی منتفی شود.
شوکه، مثل نیلسون

نیلسون که حسابی از ممنوع‌الخروج بودنش شوکه شده بود برای مشخص شدن وضعیت مالیاتی‌اش به باشگاه رفت تا مقامات پرسپولیس را نیز از موضوع آگاه کند. نیلسون که این اتفاقات برایش دیگر قابل هضم نبود در حالی که بغض کرده بود عنوان می‌کرد که دلش برای خانواده‌اش تنگ شده و دیگر نمی‌تواند این موضوع را تحمل کند. البته با توجه به علاقه‌ای که پروین و البته دایی نسبت به گلر برزیلی خود دارند بعید است که این بلاتکلیفی نیلسون طولانی شود.

۱۳۹۳/۱/۲۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...