نسخه چاپی

دردسر تازه بازیكنان منچستر پس از باخت به بایرن!

عکس خبري -دردسر تازه بازيکنان منچستر پس از باخت به بايرن!

ملی پوشان انگلیسی ساعاتی پس از ورود به شهر منچستر در بامداد جمعه، در حال خوش گذرانی در مركز شهر منچستر دیده شده اند.

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، دنی ولبک، تام کلورلی و اشلی یانگ به دلیل خوش گذرانی در خیابان های شهر منچستر، آن هم ساعاتی پس از باخت براب بایرن و حذف تیمشان از رقابت های لیگ قهرمانان، از سوی دیوید مویس جریمه شده اند. آن ها همچنین تذکری رسمی برای این حرکت از باشگاه دریافت کرده اند.



این ملی پوشان انگلیسی ساعاتی پس از ورود به شهر منچستر در بامداد جمعه، در حال خوش گذرانی در مرکز شهر منچستر دیده شده اند.



دیوید مویس دیروز این سه بازیکن را زودتر از سایرین به تمرین احضار کرد و علاوه بر جریمه نقدی آن ها را مجبور به انجام تمرینات اضافی کرد. هنوز مشخص نیست این سه بازیکن به چه مقدار جریمه شده اند ولی احتمالا باید دستمزد یک با دو هفته بازی در منچستر را به عنوان جریمه به باشگاه بازگردانند.



ساعاتی پس از باخت منچستریونایتد برابر بایرن مونیخ در رقابت های لیگ قهرمانان و ناراحتی شدید هواداران این تیم از عدم حضور تیمشان در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان انتشار عکس های جشن گرفتن این سه بازیکن در مرکز خیابان های شهر منچستر سبب ناراحتی شدید هواداران این تیم شد و باید دید آیا هواداران یونایتد پس از این جریمه بازیکنان خاطی را خواهند بخشید یا خیر.

۱۳۹۳/۱/۲۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...