نسخه چاپی

پیروزی های ارتش سوریه در حومه دمشق

ارتش سوریه در ادامه‌ درگیری‌های سنگین بین دو طرف توانسته است كنترل بخش‌های بیشتری را از دست شبه‌نظامیان تكفیری مورد حمایت بیگانگان خارج كند.

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، واحدهای ارتش سوریه روز دوشنبه (۲۵ فروردین، ۱۴ آوریل) در مناطق الصرخه، بخعه و الجیبه در منطقه‌ کوهستانی قلمون در حومه‌ دمشق تعداد زیادی از تروریست‌ها را کشتند و مخفیگاه‌های آنان را ویران کردند.



شبه‌نظامیانی که از این درگیری‌ها جان سالم به در بردند به حوش عرب در حومه‌ دمشق یا مرز لبنان فرار کردند و ارتش سوریه همچنان آنان را تعقیب می‌کند.



به گزارش پرس تی وی، واحدهای ارتش سوریه کنترل شهر تاریخی معلولا در حدود ۶۰ کیلومتری شمال شرق دمشق را نیز بار دیگر در اختیار گرفتند.



یک سرهنگ ارتش سوریه در این‌باره گفت: «ما درست یک ساعت قبل کنترل معلولا را در اختیار گرفتیم. پیش از آن نیز به علت طبیعت کوهستانی منطقه ما با اجرای یک سری عملیات رزمی دشوار و پیچیده امنیت الصرخه را تامین کردیم. پس از تصرف مناطق کوهستانی ما در چند ساعت به این منطقه وارد شدیم و شبه‌نظامیان را از بین بردیم.»



نیروهای سوری روز یکشنبه کنترل ارتفاعات شرقی مشرف به منطقه‌ی رانکوس را در اختیار گرفتند و توانستند خطوط تدارکاتی شبه‌نظامیان بین مرز لبنان و این منطقه را قطع کنند.

۱۳۹۳/۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...