نسخه چاپی

دیدار وزاری دولت با سیدمحمد خاتمی نادرست بود

امام جمعه مشهد دیدار وزاری دولت یازدهم با سیدمحمد خاتمی، رییس جمهور پیشین ایران را اقدامی نادرست توصیف كرد.

به گزارش نما ، به نقل از ایسنا، آيت‌الله سيداحمدعلم‌الهدي صبح امروز در حاشيه همايش «اقتصاد مقاومتي در مسير پيشرفت‌درون‌زا» در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالي درباره علت واكنش تند برخي نمايندگان مجلس به ديدار برخي از وزراي دولت يازدهم با محمد خاتمي اظهار كرد: تا زمانيكه موضع آقاي خاتمي درباره فتنه روشن نشود اين ديدار درست نبوده و كساني كه خودشان را به رهبري وابسته مي‌دانند نبايد به اين ديدار مي‌رفتند.
وي در خصوص عملكرد وزارت فرهنگ و ارشاداسلامي خاطر نشان كرد: آقاي علي جنتي وزير فرهنگ و ارشاد، به مقام معظم رهبري گفته است كه من خواسته‌هاي شما را برآورده نكردم، وقتي كه خودش اين طور گفته است ديگر چه مي‌توان گفت.
امام جمعه مشهد با بيان اين كه انقلاب ما يك انقلاب ضد استكباري است، افزود: در اين انقلاب بايد زمينه‌ فرج امام زمان(عج) فراهم شود مانع ظهور امام زمان(عج) نيز استكبار است و سمبل استكبار آمريكاست، هر چقدر در استكبارستيزي موفق‌تر باشيم انقلاب ما نيز موفق‌تر است، در اوايل تنها ايران شعار مرگ بر آمريكا را سر مي‌داد اكنون كجاي دنياست كه اين شعار را سر ندهد.
وي با اشاره به اين مطلب كه استكبارستيزي با نرمش قهرمانه مغايرت ندارد، ادامه داد: ما بايد اصول خود را حفظ كنيم و براساس اين اصول با دنيا حرف بزنيم.

۱۳۹۳/۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...