نسخه چاپی

تصمیم نهایی كی روش درباره كریمی چیست؟

علی كریمی بازیكن باسابقه فوتبال ایران علیرغم پیش بینی هایی كه در رابطه با دعوتش به تیم ملی شده بود در لیست جدید كارلوس كی روش قرار نگرفت.

به گزارش نما به نقل از آریا: کریمی در لیگ برتر و جام حذفی و جام باشگاههای آسیا بازی های بسیار خوبی را با تیم تراکتور سازی تبریز به نمایش گذاشت و در قهرمانی این تیم در جام حذفی نیز نقش عمده ای را ایفا کرد.

علی کریمی با تجربه زیادی که در عرصه فوتبال دارد قطعاً می تواند برای تیم کشورمان در جام جهانی مفید واقع شود و بدون شک جای بازیساز توانا و با تکنیکی مثل علی کریمی در تیم ملی خالی است.در مدت اخیر علی کریمی از معدود افرادی بود که از کارلوس کروش و سیاست هایش در تیم ملی حمایت کرد و حتی در رابطه به عدم دعوتش به تیم ملی گفت که به تصمیم کارلوس کی روش احترام می گذارد و از تیم ملی حمایت می کند.

اما تازه ترین اخبار حکایت از این دارد که کناره گیری مجتبی جباری از تیم ملی فرصت مناسبی را برای علی کریمی بوجود آورده و کی‌روش در تماسی تلفنی از او خواسته تا خود را برای اردوی بعدی آماده سازی جام جهانی برزیل آماده نگه دارد. تیم ملی فوتبال ایران که اردوی آفریقای جنوبی را در پیش دارد، ابتدای هفته 28 بازیکن خود را شناخت که نام علی کریمی در بین دعوت شدگان نبود. اما کی‌روش ظاهرا خلاء بزرگ یک هافبک خلاق در میانه میدان را در غیبت جباری درک کرده و در تماسی تلفنی از علی کریمی خواسته تا خود را برای اردوی اتریش آماده کند.

حسن آذرنیا در این‌باره گفته است: «همه ما از عدم دعوت کریمی متعجب بودیم. کریمی با توجه به عملکردش باید در فهرست تیم‌ملی حضور پیدا می‌کرد و به همین خاطر همه ناراحت شدیم اما شنبه‌شب علی کریمی با من تماس گرفت و اعلام کرد با کی‌روش صحبت کرده و او گفته در اردوی اتریش حضور خواهد داشت.» آذرنیا در خصوص علت دعوت نشدن کریمی به اردوی آفریقای جنوبی اظهار داشت: «دوستی نزدیکی میان تونی (سرمربی تراکتورسازی تبریز) و کی‌روش است.

گویا این 2 مربی با هم صحبت کردند و قرار شده انصاری‌فرد و لک در اردوی پیش رو به تیم‌ملی بروند و با توجه به نیاز تراکتور به کریمی در بازی‌های لیگ قهرمانان و این‌که کریمی نیازی به کسب تجربه در اردوی آفریقای‌جنوبی ندارد، او از اردوی بعدی تیم‌ملی را همراهی کند. قطعا کریمی می‌تواند کمک شایانی به تیم ما کند و از این جهت خوشحالیم.» اسفند ماه سال گذشته فدراسیون فوتبال پاسپورت علی کریمی را گرفت و به همین خاطر نشریات مختلف ورزشی احتمال دعوت مجدد کریمی به تیم ملی را محتمل دانستند.

مخصوصا این روزها که با اعلام انصراف مجتبی جباری از حضور در تیم ملی، کی‌روش به شدت نیاز به یک هافبک بازیساز و خلاق دارد. اگر جباری انصراف نمی‌داد، شاید جادوگر همچنان مورد قهر سرمربی پرتغالی قرار می‌گرفت اما این روزها ظاهرا بخت به علی کریمی روی آورده که برای دومین بار در جام جهانی حضور داشته باشد.

۱۳۹۳/۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...