نسخه چاپی

اعتراض بازیكنان به بازگشت احتمالی نكونام؛

رقم قرارداد بازیكنان دردسرسازند

جواد نكونام، هافبك تیم فوتبال استقلال برای مدتی كوتاه راهی كویت و در حال حاضر بحث بر سر بازگشت وی به تیم پس از دیدارهای جام‌جهانی است.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، درخصوص نکونام و حضورش در تیم عربی و جدایی وی از استقلال حرف‌وحدیث‌های بسیاری مطرح شد، اما پس از رسیدن استقلال به مقام پنجمی جدول و عدم کسب سهمیه آسیایی آبی‌ها اعلام داشتند که جدایی نکونام در آن زمان به ضرر استقلال تمام شد و این موضوع باعث این بود که آبی‌ها با افت روبه‌رو شوند زیرا این بازیکن جزو نفرات ملی‌پوش و اصلی تیم برای آبی‌ها به میدان می‌رفت و جدایی‌اش به هر دلیل استقلال را دچار مشکل کرد، به همین دلیل پس از شنیده شدن بحث احتمال بازگشت وی به جمع آبی‌ها برخی از اعضای این تیم موضع گیری کردند و علاوه بر جدایی به مبلغ قرارداد بالای وی نیز اشاره داشتند.

گفتنی است، سایت تیم الکویت نیز به موضوع بازگشت نکونام و خداحافظی‌‌اش با پیراهن استقلال اشاره کرده است و این موضوع عامل به وجود آمدن حرف و حدیث در تیم استقلال شده است.

این در حالی است که دیدارهای حساس جام‌جهانی در پیش است و نکونام نیز امیدوار است که در 34 سالگی نیز بتواند پس از بازی‌ها پیشنهاد قابل توجهی دریافت کرده و به فوتبال خود ادامه دهد تا این حرف و حدیث ها نیز پایان یابد.

۱۳۹۳/۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...