نسخه چاپی

طراحان توطئه در سوریه ناكام ماندند

عکس خبري -طراحان توطئه در سوريه ناکام ماندند

سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان با اشاره به پیروزیهای اخیر ارتش سوریه ومقاومت در سوریه ولبنان گفت: امروز بعد از گذشت بیش از سه سال از بحران سوریه، جبهه مقاومت بیش از پیش در منطقه تقویت شده و ارتش سوریه درحال پاكسازی مناطق مختلف است و طراحان و عاملان توطئه سوریه به اهداف خود نرسیدند.

به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ "وئام وهاب" وزير سابق و رئيس حزب توحيد عربي لبنان با حضور در محل سفارت جمهوري اسلامي ايران با غضنفر رکن‌آبادی سفير کشورمان در لبنان ديدار و درباره تحولات منطقه و لبنان با وی به گفتگو پرداخت.
سفير جمهوري اسلامي ايران در لبنان با اشاره به پيروزی‌های اخير ارتش سوريه و مقاومت در سوريه و لبنان گفت: امروز بعد از گذشت بيش از سه سال از بحران سوريه، جبهه مقاومت بيش از پيش در منطقه تقويت شده است و جناياتي که جريانات تکفيری در سوريه انجام دادند، ديدگاه مردم را نسبت به گروه‌های مسلح تغيير داد و ارتش سوريه درحال پاکسازی مناطق مختلف است و طراحان و عاملان توطئه سوريه به اهداف خود نرسيدند.
رکن‌آبادی با اشاره به تشکيل دولت لبنان و دستاوردهای امنيتي لبنان در دستگيری عوامل عمليات تروريستی در اين کشور، ابراز اميدواری کرد: با درايت رهبران طوائف و جريان‌های سياسی لبنان شاهد افزايش هرچه بيشتر استقرار و امنيت دراين کشور باشيم.
وئام وهاب نيز در اين ديدار با اشاره به سفر اخير خود به سوريه گفت: من در اين سفر مشاهده کردم که ارتش و دولت سوريه از روجيه بالايی برخوردارند و مردم نيز از اقدامات ارتش با گروه‌های مسلح استقبال می‌کنند و در واقع اين گروه‌ها هيچ جايگاهی بين مردم سوريه ندارند.
رئيس حزب توحيد عربی لبنان، نقش جمهوری اسلامی ايران در ايجاد تفاهم و تقويت وحدت ملی در صحنه داخلي را به واسطه رايزنی و ارتباط با تمامی طوائف و جريان‌های سياسی بويژه در آستانه انتخاب رئيس جمهور را ستود.
در اين ديدار، وئام وهاب همچنين درگذشت ابراهيم حرشي مدير رسانه‌ای سفارت جمهوری اسلامي ايران در بيروت را تسليت گفت.

۱۳۹۳/۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...