نسخه چاپی

مرد شیشه‌ ای نوزادش را در بیابان رها كرد!

نوزادی 11 ماهه كه بر اساس توهمات شیطانی پدر شیشه‌ای خود در بیابان‌های شهرستان خنداب استان مركزی رها شده بود، در اقدام سریع مأموران پلیس از مرگ حتمی‌ نجات یافت.

به گزارش نما به نقل از روزنامه قانون: نوزادي 11 ماهه كه بر اساس توهمات شيطاني پدر شيشه‌اي خود در بيابان‌هاي شهرستان خنداب استان مركزي رها شده بود، در اقدام سريع مأموران پليس از مرگ حتمي‌نجات يافت.

24 فروردین امسال مأموران انتظامي‌كلانتري مركز شهرستان خنداب که حکم جلب مرد جوانی را داشتند، راهي یکی از روستاهاي اطراف شهرستان شدند. اما زمانی كه به در خانه مرد جوان رسیدند همسر او به پلیس گفت:« شوهرم امروز صبح پس از مصرف شیشه کودک 11 ماهه ام را در آغوش گرفت و از خانه خارج شد. تا الان هم برنگشته است. »

در ادامه بررسی‌ها کارآگاهان‌اين شهرستان موفق شدند مرد جوان را در یکی از محلات دستگیر کنند اما کودکی به همراه او نبود.

با توجه به وضعيت اعتياد متهم و وجود علائم مصرف شيشه و گفته‌ها و پراكنده گويي‌هاي وي و اعلام بي‌اطلاعي از وجود نوزاد، مأموران انتظامي‌به او مظنون شده و تحقيقات براي يافتن نوزاد در دستور كار قرار گرفت.

سرهنگ «جعفر شمس بيرانوند»، فرمانده انتظامي‌شهرستان خنداب در‌اين رابطه گفت:« از صحبت‌های متهم مشخص شد وي با توجه به اثرات مصرف شيشه دچار توهم شده و با گمان‌اينكه فرزندش نوزاد شيطان است، او را در بيابان و در نقطه‌اي نامعلوم رها كرده است. با برملا شدن‌اين موضوع بلافاصله چندین تیم گشتی برای یافتن کودک به محل اعزام شدند و بعد از ساعاتي نوزاد گريان داخل يك كاپشن مشكي در نزديكي مسير يك رودخانه پيدا و تحويل مادرش شد.

متهم نيز با قرار قانوني روانه زندان شد.

۱۳۹۳/۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...