نسخه چاپی

پرسپولیس با انگیزه 4گل میخورد وای به حال روزهای بی تفاوتی

سفر رویانیان به چین ،باخت ها واختلافات داخلی پرسپولیس از یك طرف و بی انگیزگی بازیكنان نه تنها تمرین را بلكه احتمال دارد باقیمانده اعتبار سرخ ها را نیز در روز جمعه از بین ببرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،تمرینات پرسپولیس از فردا (چهارشنبه) از ساعت 18 در ورزشگاه درفشی فر از سر گرفته خواهد شد. با این وجود برخی بازیکنان این تیم در روزهای تعطیل هم تمرینات خود را دنبال کردند.

علیرضا محمد، مجتبی شیری، حمیدرضا علی عسگری و میثاق معمارزاده نفراتی بودند که امروز (سه شنبه) همراه با علی کریمی در مجموعه درفشی فر حاضر شده و تمریناتی اختصاصی را دنبال کردند.

بازی پرسپولیس برابر فولاد خوزستان در اهواز در چارچوب دیدارهای آخرین روز مسابقات لیگ برتر، در ورزشگاه الغدیر برگزار خواهد شد.

پیش از این قرار بود این بازی در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شود که بنا به درخواست هیات فوتبال استان خوزستان و با تائید سازمان لیگ به ورزشگاه الغدیر منتقل شد.
گفتنی است؛ دیدار برگشت تیم های پرسپولیس و فولاد خوزستان از هفته سی و چهارم مسابقات لیگ حرفه ای فوتبال روز جمعه، ساعت 18 برگزار می شود.

تیم فوتبال پرسپولیس برای انجام آخرین دیدار در یازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) برابر فولاد، پنجشنبه عازم اهواز می شود.

سرخپوشان تهرانی از روز چهارشنبه تمرینات خود را برای بازی مقابل فولاد خوزستان پیگیری می کنند و پنجشنبه ساعت 17:15 از طریق فرودگاه مهرآباد، تهران را به مقصد اهواز ترک می کنند.
کاروان پرسپولیس پس از ورود به اهواز، در هتل پارس این شهر اسکان خواهد یافت.
دیدار تیم های پرسپولیس و فولاد خوزستان از هفته سی و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال روز جمعه 22 اردیبهشت ماه از ساعت 17 در ورزشگاه تختی برگزار می شود.
گفتنی است؛ سرخپوشان پس از انجام این مسابقه، ساعت 23:10 اهواز را به مقصد تهران ترک می کنند.
اين در حالي است که پرسپوليس در روزهاي گذشته تمرين تيمي نداشته است .

۱۳۹۱/۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...