نسخه چاپی

اقدام هولناك مسافری در هواپیما

این مسافر بلافاصله در فرودگاه تحویل پلیس شد.

به گزارش نما به نقل از ایران، یکی از مسافران هواپیمای پرواز کالیفرنیا در ارتفاع چند هزار متری آسمان قصد بازکردن در هواپیما را داشت که با واکنش سریع مسافران و کادر پروازی دستگیر شد.


«جاشوا ساکس» 23 ساله که به گفته حاضران در این پرواز از همان ابتدای پرواز نیز در وضعیت ناآرامی قرار داشت، زمانی که هواپیما به ارتفاع 9هزار و 144 متری رسید و خلبان اجازه بازکردن کمربندها را داد پس از جر و بحث با مهمانداران به سمت در انتهایی رفت و سعی کرد آن را باز کند.



مسافران که می‌دانستند این اتفاق می‌تواند به قیمت جان شان تمام شود به سمت این مرد جوان مسافر رفتند و با کمک مهمانداران او را مهار کردند و دست بسته روی صندلی نشاندند.



خلبان پرواز که وجود این مسافر ناآرام را در پروازش مخاطره ‌آمیزمی‌دید پس از مشورت با برج مراقبت تغییر مسیر داد و در فرودگاه «اوماها»ی نبراسکا فرود اضطراری کرد. این مسافر دیوانه بلافاصله در فرودگاه تحویل پلیس شد اما جزئیات درباره وضعیت او منتشر نشده و گزارش‌ها خبر از محاکمه او در نخستین زمان ممکن داده‌اند.



این هواپیمای مسافری با 134 مسافر و پنج خدمه پروازی پس از پیاده کردن این مسافر به مسیر خود به مقصد ساکرامنتو کالیفرنیا ادامه داد و با دو ساعت تأخیر بر زمین نشست.

۱۳۹۳/۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...