نسخه چاپی

دو كوله پشتی مشكوك در بوستون آمریكا پیدا شد

نیروهای پلیس شهر بوستون آمریكا شامگاه سه شنبه دو كوله پشتی مشكوك را در محل نزدیك به خط پایان مسابقه دو ماراتن این شهر یافتند.

به گزارش نما، ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه از ˈبوستونˈ، بعد از پیداشدن این کوله پشتی ها در محل بمب گذاری های سال گذشته مسابقه دو ˈماراتنˈ بوستون، نیروهای پلیس صدها نفر را از محل دور کردند.

اداره پلیس بوستون در پایگاه اطلاع رسانی خود نوشت : یک مرد مظنون در رابطه با کوله پشتی ها بازداشت و زندانی شده است.

ˈراندال هالستدˈ یک مقام ارشد پلیس بوستون درنشست خبری گفت: نیروهای پلیس در اقدامی پیشگیرانه بعد از کشف دو کوله پشتی، اجازه انفجار آنها را دادند. پلیس مشغول بررسی در مورد کوله پشتی دوم و مالکیت آن است.

فرد مظنون که به نام ˈکوین ادسونˈ و بیست و پنج ساله معرفی شده است، در حال پیاده روری در خیابان ˈبویلستونˈ بوده است. این کوله پشتی ها همزمان با انفجار سال گذشته در مسابقه دو ماراتن بوستون کشف شد.

قرار است ادسون امروز(چهارشنبه) به اتهام تهدید به ارتکاب به جرم، نقض امنیت و برهم زدن اجتماع عمومی محاکمه می شود. یک شاهد عینی گفت که ادسون بارها گفته است دانشجوی دانشکده هنرها و طراحی ماساچوست است.

این در حالی است که مردم بوستون روز دوشنبه یاد قربانیان بمب گذاری های آوریل 2013 را با یک دقیقه سکوت و برافراشتن پرچم آمریکا یک سال بعد از آن حادثه گرامی داشتند.

۱۳۹۳/۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...