نسخه چاپی

ارسال نامه همدردی ایران به آمانو

دو تن از كارشناسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ظهر روز سه‌شنبه در حال ماموریت در نزدیكی مجتمع خنداب در استان مركزی دچار سانحه رانندگی شدند و یكی از آن‌ها به نام ok_seok seo از كره جنوبی به علت شدت آسیب‌دیدگی جان خود را از دست داد و كارشناس دیگر به نام "گان سك" مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

نماينده ايران در آژانس بين‌المللي انرژي اتمي در نامه‌اي به "يوكيا آمانو"، مدير كل آژانس جان باختن يكي از كارشناسان آژانس در حادثه رانندگي در ايران را تسليت گفت.

علي اصغر سلطانيه، در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: ايران در نامه‌اي رسمي عصر امروز سه شنبه خطاب به يوكيا آمانو مدير كل آژانس و هرمان ناكارتس معاون وي، تاسف و همدردي خود را با آژانس و خانواده‌ كارشناس متوفي ابراز كرد.

سلطانيه هم‌چنين عصر امروز با حضور در منزل ok- seok seo در وين با همسر و خانواده وي ديدار و ابزار همدردي ملت و دولت ايران را ابزار كرد.

وي هم‌چنين اظهار كرد: در نامه مذكور ايران آمادگي خود را براي هماهنگي با معاون مديركل درباره حادثه مذكور اعلام كرده است.

به گزارش ايسنا، دو تن از كارشناسان آژانس بين‌المللي انرژي اتمي ظهر روز سه‌شنبه در حال ماموريت در نزديكي مجتمع خنداب در استان مركزي دچار سانحه رانندگي شدند و يكي از آن‌ها به نام ok_seok seo از كره جنوبي به علت شدت آسيب‌ديدگي جان خود را از دست داد و كارشناس ديگر به نام "گان سك" مجروح و به بيمارستان منتقل شد.

پادمان هسته‌يي ايران ضمن ابراز تاسف از اين حادثه به خانواده و همكاران اين آژانس بين‌المللي انرژي اتمي تسليت گفته است.

۱۳۹۱/۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...