نسخه چاپی

پست بعدی احمدی نژاد تعیین شد

گروهك انحرافی با تشكیل یك جلسه كه با حضور تمام اعضای این جریان برگزار شد ، برای مسئولیت بعدی دكتر احمدی نژاد و نحوه ادامه فعالیت ها تصمیم گیری كرده است .

"صراط" - در آخرین جلسه محفلی گروهک انحرافی تصمیمات مهمی جهت چگونگی ادامه فعالیت تا انتخابات ریاست جمهوری و پس از آن گرفته شد .
به گزارش سرویس سیاسی صراط، شنیده ها حکایت از آن دارد که گروهک انحرافی با تشکیل یک جلسه که با حضور تمام اعضای این جریان برگزار شد ، برای مسئولیت بعدی دکتر احمدی نژاد و نحوه ادامه فعالیت ها تصمیم گیری کرده است .
بنا بر این این گزارش در این جلسه نتیجه گیری شد که بهترین جایگاه برای ادامه حیات این گروهک، نشستن دوباره حمدی نژاد بر صندلی شهردار تهران است از همین رو مقرر شد تادر آینده ای نزدیک بین دو گزینه مطرح جهت پست ریاست جمهوری، از بین "میرحسن موسوی" معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و "علی نیکزاد" وزیر راه و شهرسازی یک نفر به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری یازدهم در صحنه حضور پیدا کند .
تخریب اصولگرایان اصیل و حامیان گفتمان انقلاب یکی از مواردی است که با نزدیک شدن به انتخابات از سوی این گروهک کلید خواهد خورد .
گفتنی است "م - ز" یکی از نزدیکان رئیس جمهور مسئولیت شناسایی کاندیداهای مناسب جهت شورای شهر تهران را به عهده گرفت . انتخابات شورای شهر همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود .
با این تفاسیر و با توجه به عملکرد ضعیف قالیباف در مدیریت شهری ، وی و همراهانش برای همیشه از شهرداری تهران کنار خواهند رفت.
لذا در صورت تحقق این تصمیمات و رئیس جمهور شدن یکی از دو گزینه فوق و رفتن مجدد احمدی نژاد به شهرداری تهران این امید وجود دارد که اختلافات دیرینه دولت و شهرداری برای همیشه پایان یابد .

۱۳۹۱/۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...