نسخه چاپی

علوی:وزارت اطلاعات به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد

عکس خبري -علوي:وزارت اطلاعات به هيچ جريان سياسي وابستگي ندارد

وزیر اطلاعات گفت:این وزارتخانه به هیچ جریان و جناح سیاسی وابستگی ندارد، بلكه متعلق به كل نظام و مردم است.

به گزارش نما ، به نقل از خبرگزاري آريا،حجت الاسلام والمسلمين سيدمحمود علوي در جمع مردم ايرانشهر در جنوب سيستان و بلوچستان به عزم دولت تدبير و اميد براي تامين امنيت مردم اشاره و بيان کرد: مردم بايد بتوانند آزادانه حرفهاي خود را مطرح کنند.
وي گفت: وزارت اطلاعات در خدمت مردم و نظام است و به دنبال کارهايي چون بالا بردن يا پايين آوردن جناحهاي سياسي نيست.
وزير اطلاعات به نقش مهم امنيت در تامين آسايش و رفاه مردم اشاره و بيان کرد: نگاه دولت تدبير و اميد اين است که مردم احساس امنيت و آرامش کنند و هرکس اگر صحبتي داشت بتواند آزادانه آن را بيان و طرح کند.
وي افزود: اگر امنيت وجود نداشته باشد اقتصاد و فرهنگ امکان بالندگي و رشد را پيدا نمي‌کنند، لذا بايد با توجه به رهنمودهاي مقام معظم رهبري فرهنگ ديني خود را در جامعه تقويت و گسترش دهيم.
علوي با اشاره به نامگذاري سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي از سوي مقام معظم رهبري گفت: شکوفايي اقتصادي و بالندگي فرهنگ در سرزميني امن و شاداب ممکن است.
وي در ادامه بر لزوم وحدت بين مسلمانان تاکيد و بيان کرد: هر زمان که مسلمانان با يکديگر وحدت و همدلي داشته داشته اند به موفقيت و پيروزي دست يافته‌اند و هر زمان که جدا از هم بوده اند با شکست روبه رو شده‌اند.
وزير اطلاعات سياستهاي دشمنان اسلام را "فرقه بيانداز و حکومت کن" توصيف کرد و آنها را در پي اختلاف افکني ميان مسلمانان دانست.
وي افزود: هرکس چه شيعه و چه سني پرچم اختلاف امت اسلامي را بلند کند به دشمن کمک و خدمت نموده و در زمين آنها بازي کرده است.
علوي در ادامه از مردمان سيستان و بلوچستان از جمله ايرانشهر به عنوان مردمي مومن و ولايي ياد و بيان کرد: در اين استان عطر ولايت استشمام مي شود.

۱۳۹۳/۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...