نسخه چاپی

روزنامه حامي قاليباف مدعي شد:

طرح احمدی نژاد برای دوران پس از خرداد 91

عکس خبري -طرح احمدي نژاد براي دوران پس از خرداد 91

روزنامه تهران امروز نوشت:

همزمان با نزدیک شدن عمر دولت دهم به سال آخر خود، خبرها و گزارش های رسیده از پاستور حاکی از آن است که اتاق فکر دولت،تعیین راهبردهای «دوران پس از خرداد سال 91» را شدت بخشیده و در تازه ترین تحرکات، تدارک گسترده ای برای بازگشت احمدی نژاد به سنگر مدیریت شهری تهران در نظر گرفته است.

براساس آنچه در برخي رسانه‌ها منتشر شد یکی از اولويتهای راهبردي آنان به پيروزي در انتخابات شوراي شهر و به دست گيري مجموعه شهرداري تهران تغییر یافته است. طبق اين گزارش‌ها در جلسه اخير اين طيف بر اين نكته تاكيد شده است كه ادامه حيات جريان انحرافي با تكيه دوباره احمدي‌نژاد بر كرسي شهردار تهران و همچنين كسب جايگاه رياست‌جمهوري توسط يكي از اطرافيان وي امكان‌پذير مي‌باشد!

بر اين اساس مقرر شده است كه يكي از ياران نزديك رئيس‌جمهور که به جناح اصولگرا نزدیک‌تر محسوب می شود برنامه‌هاي اين جريان را براي انتخابات شوراي شهر و انتخاب كانديداهايي موثر و مطلوب پيگيري كند و طيف ديگري از آنان که تکنوکرات‌ها ی دولت را تشکیل می دهد تحت سیاست تبلیغاتی جریان انحرافی براي انتخابات رياست‌جمهوري آينده آماده شوند!

بر اساس دیدگاه کارشناسان در دولت احمدی نزاد همیشه دو جناح حضور دارند که یکی به اصولگرایان و دیگری به جریان انحرافی نزدیک است. در این چند سال نیز به تبع فضای سیاسی و اهداف دولت هر کدام از این دو طیف ماموریت‌هایی را برعهده گرفته‌اند. تازه ترین اتفاق در این ماجرا آن است که تیم فکری دولت که بیش از همه به حلقه انحرافی نزدیک‌تر است، سناریویی دیگری را نیز در آستين پرورده است.

این خبر دیروز البته رسانه ای و در فضای مجازی منتشر شد. بر این اساس فتح شورای شهر و کسب مجدد جایگاه شهرداری تهران برای تیم فعلی دولت اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت. این ماموریت بر اساس خبرهای موثق بر عهده بال غیر جنجالی و اصولگرای دولت گذاشته شده است.

بر این اساس دولت در یک اقدام غیر متعارف ورود زودهنگامی به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا که سال آینده برگزار می شود، خواهد داشت. نشانه های این ورود هم از آغازین روزهای امسال دیده می شود جایی که رسانه دولت تخریب مدیریت شهری را

به یک ماموریت ویژه و روزانه خود تبدیل کرده و استانداری تهران نیز اساسا وظیفه ای جز تخریب شهرداری برای خود نمی بیند. آنگونه که بررسی تحرکات رسانه ای و خبرهای موثق حکایت می‌کنند، سیبل مدیریت شهری در حملات دولتی‌ها به اصولگرایان اهمیتی بیش از گذشته یافته است.

۱۳۹۱/۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...