نسخه چاپی

كدام تیم در صدر پرداخت حقوق به بازیكنان است؟

نتایج یك مطالعه جدید نشان داد كه باشگاه منچسترسیتی بیشترین دستمزد را به بازیكنان خود پرداخت می‌كند.

به گزارش نما به نقل از فیفا دی، در این بررسی مشخص شد که بازیکنان این تیم متمول انگلیسی به طور میانگین هر کدام 5864975 یورو برای فصل 2014-2013 دریافت می‌کنند.

در فهرست منتشر شده رئال مادرید، پرافتخارترین تیم اروپا با میانگین پرداختی 5/5 میلیون یورو به بازیکنانش در طول سال در رده دوم ایستاده و بارسلونا با اختصاص 4/5 میلیون یورو به طور میانگین در رده سوم قرار دارد.

منچسترسیتی در بین باشگاه‌های ورزشی سراسر دنیا نیز در صدر است و پایین‌تر از خود باشگاه‌های بیسبال نیویورک یانکیز و لس آنجلس دادگرز را می‌بیند که در رده‌های دوم و سوم هستند. در بین 12 باشگاهی که در این فهرست حضور دارند، نام چهار تیم لیگ برتری منچسترسیتی، منچستریونایتد، چلسی و آرسنال دیده می‌شود. بایرن مونیخ نیز با 840/4 میلیون یورو در رده هفتم این لیست و مکان چهارم بین تیم‌های فوتبال قرار گرفته است.

در رئال مادرید و بارسلونا ستاره‌هایی همچون کریستیانو رونالدو و لیونل مسی توپ می‌زنند که دستمزد زیادی در طول سال می‌گیرند اما در منچسترسیتی چندین ستاره دستمزد بالایی دارند که می‌توان به یحیی توره، سرخیو آگرو و داوید سیلوا اشاره کرد که درآمد 250 هزار یورویی در هفته دارند. این در حالی است که میانگین دستمزد بازیکنان تیم اول منچسترسیتی 112 هزار یورو در هفته است.

۱۳۹۳/۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...