نسخه چاپی

تمركز كی‌روش بر بدنسازی در آفریقا

تیم ملی فوتبال ایران، امروز صبح تمرینات خود را در كمپ تمرینی ژوهانسبورگ پیگیری می‌كند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: تیم ملی فوتبال ایران، امروز صبح تمرینات خود را در کمپ تمرینی ژوهانسبورگ پیگیری می‌کند.

تیم ده نفره ایران که برای برپایی مهمترین بخش از آماده‌سازی خود مجبور شده تنها با 10 بازیکن در آفریقای جنوبی حاضر شود، امروز در زمین چمن کمپ تمرین خواهد کرد.

این تمرین از ساعت 9:30 صبح آغاز خواهد شد.

از اردوی تیم ملی خبر می‌رسد که اعضای تیم از امکانات فراهم شده و وضعیت غذایی رضایت کامل دارند. فاصله نزدیک محل تمرین با هتل اقامت تیم ملی از دیگر نکاتی است که بر رضایت ملی‌پوشان افزوده است. کمپ تیم ملی در فاصله 10 کیلومتری هتل تیم ملی است و مشکلی برای رفت و آمد وجود ندارد.

ملی‌پوشان پس از بازگشت از تمرین در دو گروه در سالن بدنسازی، تمرینات ویژه آمادگی بدنی را پشت سر خواهند گذاشت. کی‌روش در اردوی آفریقای جنوبی بیشتر بر بدنسازی بازیکنان تمرکز کرده تا بتواند وضعیت بدنی بازیکنان شاغل در لیگ ایران را به بازیکنان تیم‌های حریف ایران نزدیک کند.

همچنین بیرانوند دروازه‌بان تیم نفت که از دعوتش به تیم ملی خبر داده بود در فهرست 50 نفره کی‌روش قرار دارد اما هنوز معلوم نیست که در اردوی آفریقای جنوبی حاضر شود یا خیر.

بازیکنان ملی‌پوش استقلال و سپاهان که بعد از اختلاف ایجاد شده در استارت اولیه اردوی تیم ملی شرکت کردند، وضعیت‌شان هنوز مشخص نیست و قرار است امروز درباره این بازیکنان و زمان حضور احتمالی‌شان در اردوی آفریقای جنوبی تصمیم‌گیری شود. البته شرایط ملی‌پوشان تراکتورسازی و فولاد با بازیکنان استقلال و سپاهان متفاوت است و با توجه به معرفی به موقع‌شان به کادر فنی تیم ملی، مشکلی برای همراهی تیم ملی در ادامه اردو نخواهند داشت.

پیش‌بینی می‌شود در صورت موافقت کی‌روش، با توجه به حذف استقلال و تراکتورسازی از لیگ قهرمانان آسیا و صعود قطعی فولاد به مرحله بعد بازیکنان این تیم بتوانند از چند روز آینده به تیم ملی اضافه شوند.

۱۳۹۳/۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...