نسخه چاپی

نخستین مربی كه از گوگل گلس استفاده كرد

عکس خبري -نخستين مربي که از گوگل گلس استفاده کرد

در مسابقه قبلی تیم فوتبال اتلتیكو مادرید در لالیگا كه با ختافه انجام شد، چیزی كه بسیار جلب توجه كرد و در شبكه‌های اجتماعی كاربران زیادی به طنز یا جد در مورد آن صحبت كردند، استفاده كمك‌مربی این تیم «مونو بورجوس» از گوگل گلس بود!

به گزارش نما به نقل از یک پزشک: در مسابقه قبلی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در لالیگا که با ختافه انجام شد، چیزی که بسیار جلب توجه کرد و در شبکه‌های اجتماعی کاربران زیادی به طنز یا جد در مورد آن صحبت کردند، استفاده کمک‌مربی این تیم «مونو بورجوس» از گوگل گلس بود!



این دروازه‌بان سابق، البته برای کاربری‌های عمومی مثلا گرفتن عکس و ویدئو یا خودنمایی این کار را نکرد، بلکه او برای نخستین بار از برنامه‌ای روی گوگل گلس خود استفاده می‌کرد که می‌توانست به صورت زنده آمار بازی را به او نشان بدهد.



این آمار هر ۳۰ ثانیه آپدیت می‌شدند.

آیا گوگل گلس وارد رشته‌های دیگر ورزشی هم خواهد شد؟ در سطحی دیگر آیا روزی خواهد رسید که ما ویدئوهایی زنده از بازی را از دریچه زاویه دید ورزشکاران از طریق گوگل گلس ببینیم؟

در حال حاضر تنها ۵ هفته تا پایان لالیگا باقی مانده است و اتلتیکو، صدرنشین جدول است و با تیم‌های دوم و سوم -رئال و بارسا- به ترتیب ۳ و ۴ امتیاز فاصله دارد.

280073_749.jpg

۱۳۹۳/۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...