نسخه چاپی

آزار و اذیت جنسی كارمندان مجلس انگلیس

نتایج یك مستند تلویزیونی تولید شده در انگلیس حاكی از آن است كه یك سوم كارمندان مجلس انگلیس (UK Parliament) دستكم برای یك­بار از سوی یك نماینده مورد آزار جنسی قرار گرفته‌اند و این در حالی است كه مردان كارمند، بیشتر از زنان هدف آزار جنسی آقایان نماینده در این كشور بوده‌اند.

به گزارش نما به نقل از مشرق، کانال ۴ تلویزیون انگلیس (Channel 4) در جریان تهیه یک مستند، ۷۰ کارمند پارلمان انگلیس را که در سمت مشاور یا دستیار در آنجا مشغول به کار هستند را مورد پرسش قرار داده و در این فرایند یک سوم از این افراد گفته‌اند که دست­کم یک بار از سوی نمایندگان پارلمان مورد تعرض جنسی قرار گرفته‌اند و این در حالی است که این موضوع بر تمامی جناح‌های مختلف موجود در پارلمان این کشور شمولیت داشته است.

یک چهارم دیگر نیز با استناد این بررسی، اظهار داشته‌اند که شاهد آزار و اذیت جنسی شخص دیگری بوده‌اند. در این میان ظاهرا مردان بیشتر از زنان هدف آزار جنسی قرار گرفته‌اند.

به گزارش سایت آلمانی "زوددویچه" قرار است این مستند با نام "کاخ سکس مینستر" از شبکه "Channel 4" پخش شود. نام این مستند برگرفته از نام کاخ وست مینستر، محل برگزاری جلسات عوام بریتانیا و مجلس اعیان بریتانیاست.
در همین حال یکی از سخنگویان حزب محافظه‌کار نیز اعلام کرده که همه نمایندگان مجلس عوام در آینده بایستی متنی حاوی مجموعه‌ای از قوانین و تعهدات ‌را امضا کنند که بر نحوه رفتار آنها به عنوان کارفرما نظارت دارد.

در این میان راهکاری در حال بررسی است که طبق آن مشاوران، دستیاران و افرادی که در انجام تحقیقات کمک می‌کنند، فقط تا ساعت ۹ شب اجازه حضور در کاخ وست مینستر را داشته باشند.

در این میان آنچه که بیش از پیش اهمیت دارد، درک انحرافات جنسی نهادینه در میان دولتمردان غربی می­باشد، انحرافاتی چنان گسترش یافته که حتی بر عالی ترین شئون دموکراسی در این گونه کشورهای مدعی آزادی سایه افکنده و مجالس این کشورها را نیز به تسخیر خود درآورده است.

۱۳۹۳/۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...