نسخه چاپی

پیام سردار جلالی به مناسبت روز ارتش

رئیس سازمان پدافند غیر عامل كشور در پیامی آورده است: ارتش ظفرمند در تمامی سال‌های بعد از پیروزی انقلاب تصویری قابل ستایش از خود به نمایش گذاشت.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور طی پیامی 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

«روز ارتش یک روز تاریخی و پر مضمون و جزء خاطره‌های ماندگار و معنا دار به حساب می‌آید» فرمانده معظم کل قوا

ملت‌ها تاریخ خود را فراموش نمی‌کنند، بویژه که سرشار از حماسه و ایثار و غرور باشد. روز"29 فروردین" یادآور ذکاوت و نیز عنایت ویژه رهبر کبیر انقلاب اسلامی به مجاهدان دلیروهمیشه سرافرازی است که زیر پرچم ولایت و در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران لحظه‌ای نیاسودند و برای اهتزاز گوهر ایمان، عزت و شرافت بر تارک زخم دیده این مرز و بوم، جان در کف اخلاص نهادند.

ملت شهید پرور ایران اسلامی و تاریخ سراسر پر افتخار این مرز و بوم رشادت دلاور مردان جان بر کف و سلحشور خود در سال‌های دفاع مقدس که در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج عظیم مردمی به منصه ظهور و بروز رسانده و طی آن ارتش مجهز و مغرور رژیم منحوس صدام را با خفت و خواری و تحمیل تلفات سنگین انسانی و لجستیکی مجبور به عقب نشینی و ناظرین دنیا را بهت‌زده و جمهوری اسلامی ایران را در جهان تثبیت نمود، از یاد نخواهد برد.

این نیروی ظفرمند در تمامی سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، با وجود تهدید، توطئه‌ و تحریم‌، با تکیه بر توان و تخصص خود، در مقابله با تهاجمات و تهدیدات دشمنان ایستاد و با تثبیت اقتدار خود در برقراری امنیت، صلح و آرامش کشور و منطقه، تصویری قابل ستایش از خود به نمایش گذاشت.

در این لحظات باشکوه و ایام خجسته و در سالی که به نام "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" مزین گردیده است، به پاس رشادت‌ها و رادمردی‌های ارتشیان غیور در حفظ کیان وطن عزیزمان، علاوه بر نکوداشت این روز پرافتخار، مراتب تهنیت و تبریک خویش را به مناسبت این روز عزیز خدمت دلاوران ایثارگر ابراز داشته و از خداوند متعال سربلندی و توفیقات روزافزون آنان را تحت توجهات مولای حق صاحب الزمان حضرت مهدی علیه السلام و نایب ایشان رهبر عظیم الشان انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مسالت می‌نمایم.

رجاء واثق دارم ارتش جمهوری اسلامی ایران، پرتوان‌تر و مومن‌ تر از همیشه درمسیر روشن وپرافتخار ولایت، در راستای سرافرازی ملت و دفاع از کیان کشور، برای انقلاب ومردم چون بازوی توانمند و برای دشمنان این مرز و بوم کابوسی همیشگی خواهد بود.

۱۳۹۳/۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...