نسخه چاپی

بازگشت همسر ساركوزی به دنیای موسیقی

عکس خبري -بازگشت همسر سارکوزي به دنياي موسيقي

پس از اینكه نیكولا ساركوزی در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه شكست تحقیرآمیزی را متحمل شد و اعلام كرد از دنیای سیاست خداحافظی خواهد كرد، همسر او برای ادامه فعالیت‌های هنری خود ابراز تمایل كرده است. ساركوزی با یك آینده نامشخص روبرو است و اعلام كرده دوباره به دنیای سیاست بازنخواهد گشت.

کارلا برونی، همسر نیکولا سارکوزی اعلام کرد، دوباره به اجرای کنسرت می‌پردازد و آلبوم جدید او در پاییز به بازار خواهد آمد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه دیلی میل، سخنگوی کارلا برونی همسر نیکولا سارکوزی در حال کناره‌گیری فرانسه تایید کرد که وی به طور زنده کنسرت موسیقی اجرا خواهد کرد و در ماه پاییز نیز آلبوم موسیقی جدیدش عرضه خواهد شد.

از سوی دیگر شایعاتی نیز مبنی بر حضور بانوی اول فرانسه در یک مستند درخصوص تاریخ خانواده‌اش منتشر شده است.

پس از اینکه نیکولا سارکوزی در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه شکست تحقیرآمیزی را متحمل شد و اعلام کرد از دنیای سیاست خداحافظی خواهد کرد، همسر او برای ادامه فعالیت‌های هنری خود ابراز تمایل کرده است. سارکوزی با یک آینده نامشخص روبرو است و اعلام کرده دوباره به دنیای سیاست بازنخواهد گشت.

"ورونیک رامپازا"، سخنگوی همسر سارکوزی اظهار داشت: کارلا در طول دوره پنج ساله ریاست‌جمهوری سارکوزی فعالیت‌های خود را کنار نگذاشت و او به آهنگ‌سازی ادامه خواهد داد.

وی افزود: کارلا برونی به خاطر برخی دلایل کنسرت‌هایش را متوقف کرده بود اما دوباره این کنسرت‌ها را ادامه خواهد داد.

برونی دارای یک استودیو ضبط موسیقی در پاریس است و آلبوم جدیدش در پاییز به بازار می‌آید. وی امیدوار است موفقیت آلبومی را که ۱۰ سال پیش به بازار آمد و دو میلیون نسخه از آن به فروش رسید، تکرار کند.

۱۳۹۱/۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...