نسخه چاپی

واكنش ساكت به شایعه مدیرعاملی‌اش در پرسپولیس

مدیرعامل اسبق سپاهان می‌گوید كه مدیریت باشگاه پرسپولیس را هیچ كس به او پیشنهاد نكرده است.

به گزارش نما، این برای دومین بار است که نام محمدرضا ساکت را در لیست گزینه‌های مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس می‌بینیم. این در حالی است که خود او، هر دو بار پرسپولیسی شدنش را تکذیب کرده است.

مثل دفعه قبل، مدیرعامل اسبق سپاهان می‌گوید که مدیریت باشگاه پرسپولیس را هیچکس به او پیشنهاد نکرده است: «خودم هم مانده‌ام که این شایعه چطور مطرح شده چون اصلا در جریان نیستم و هیچکس هم در این رابطه با من صحبت نکرده است.»

اما آیا در صورت ارائه چنین پیشنهادی، ساکت می‌پذیرد که بر صندلی رویانیان بنشیند و مدیریت این باشگاه بدهکار را به دست بگیرد؟ خودش اینطور می‌گوید: «در پرسپولیس پیشکسوتان بزرگی هستند که می‌‌توانند به این باشگاه کمک کنند و قطعا آنها شایسته‌تر و برای مدیرعاملی مقدم‌ترند. افرادی مثل دادکان، کلانی، انصاری‌فرد و حتی پنجعلی سابقه مدیریت دارند و بیشتر از من و امثال من می‌توانند به باشگاه پرسپولیس کمک کنند. تنها شخص یا اشخاصی که در این شرایط حساس می‌توانند پرسپولیس را از بحران خارج کنند، فقط پیشکسوتان هستند. پرسپولیس باشگاه بزرگی است و آدم‌های بزرگ می‌خواهد. ما هم فعلا در کنار سازمان لیگ به فوتبال خدمت می‌کنیم و همینجا راحت هستیم.»

۱۳۹۳/۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...