نسخه چاپی

نظارت وزارت ارشاد بر بیلبوردهای سطح شهر

عکس خبري -نظارت وزارت ارشاد بر بيلبوردهاي سطح شهر

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر نظارت بیشتری داشته باشد و تبیلغات كالاهای خارجی را از برنامه‌های خود حذف كند.


به گزارش نما حسین گروسی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه سال 91 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملى، حمایت از کار و سرمایه‌ى ایرانى مطرح شده است، اظهار داشت:‌ این شعار یک پیام مهم برای مسئولان دارد که همه باید در تحقق آن تلاش کنند.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی صحیح و مناسب باید یک راهکار عملی پیدا شود تا نواقص و مشکلات سال‌های گذشته در زمینه تولید ملی برطرف شود و اگر امسال یک برنامه مدون از سوی مسئولان اجرا شود می‌توانیم گام مهمی را در بحث تولیدات ملی برداریم.

نماینده مردم شهریار در مجلس اضافه کرد: تبلیغات در بحث اجناس بسیار مؤثر است در این زمینه می‌توان از ظرفیت‌های موجود برای حمایت از کالاهای ایرانی استفاده کرد.

گروسی افزود: مجلس باید قوانینی را به تصویب برساند که مانع از تبلیغات اجناس خارجی در کشور و شهرها شود و این امر می‌تواند به تولید ملی و حمایت از کارگاههای ایرانی کمک کند.

وی ادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید نظارت مؤثری را بر بیلبوردهای تبلیغاتی نصب شده در سطح شهرها و به ویژه در شهرهای بزرگ داشته باشد و با سازمان‌هایی که در این خصوص تخلف دارند به شدت برخورد کند.

۱۳۹۱/۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...