نسخه چاپی

افتتاح كتابخانه‌ شهید بن لادن !

مولانا عبدالعزیز، مدیر این مدرسه علوم اسلامی خواهران گفته است كه هدف از نامگذاری كتابخانه‌ این مدرسه به نام اسامه بن لادن، گرامی نگاه داشتن یاد اوست كه در ماه مه 2011 در حمله نیروهای ویژه آمریكایی جان خود را از دست داد.

به گزارش نما یک مدرسه علوم اسلامی ویژه بانوان در نزدیکی پایتخت پاکستان نام کتابخانه خود را کتابخانه "شهید اسامه بن لادن" گذاشت!
به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، مولانا عبدالعزیز، مدیر این مدرسه علوم اسلامی خواهران گفته است که هدف از نامگذاری کتابخانه‌ این مدرسه به نام اسامه بن لادن، گرامی نگاه داشتن یاد اوست که در ماه مه 2011 در حمله نیروهای ویژه آمریکایی جان خود را از دست داد.
به رغم اینکه نامگذاری این کتابخانه در پاکستان مورد توجه قرار گرفته اما در سال‌های اخیر دیگر نام بن لادن در پاکستان اعتبار گذشته را ندارد.
مردم پاکستان مدت‌هاست که از بابت خشونت‌های طالبان در این کشور خشمگین هستند و بن لادن نیز همواره قهرمانی برای گروه طالبان بوده است.
با این وجود بسیاری از مدارس مذهبی در پاکستان که اعتقادات افراط گرانه دارند نیز او را قهرمان می‌دانند.
از زمانی که مقامات پاکستان عملیات دستگیری اعضا و مقامات القاعده و خویشاوندان بن لادن را آغاز کرده‌اند مردم این کشور از نشان دادن تصویر وی می‌ترسند.

اقدام مولانا عبدالعزیز در نامگذاری کتابخانه مدرسه تحت مدیریت خود به نام بن لادن، نخستین اقدام در گرامی داشتن نام بن لادن پس از مدتی طولانی است و توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده است.

۱۳۹۳/۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...