نسخه چاپی

دروازه بان اول ایران در جام جهانی !

فرصتِ حضور در جام جهانی برای آنهایی هم كه مطمئن هستند، حتی یك دقیقه بازی نخواهند كرد هم مهم است. چرا كه افتخار مشاركت در مهمترین اتفاق فوتبالی چیزی نیست كه فوتبالیستها بتوانند از كنارش به راحتی بگذرند.

آنچه مسلم است، گلر اصلی تیم ملی در برزیل کسی غیر از دانیال داوری نخواهد بود. دروازه بان ایرانی_ آْلمانی که به واسطه عملکرد قابل قبولش در بوندسلیگا، انتخاب بی حرف و حدیث کی روش برای پوشیدن شماره یک تیم ملی در برزیل است . داوری از همان روزی که در آلمان شاهد پیروزی یک بر صفر ایران برابر کره جنوبی بود، می دانست که با وجود درخشش خیره کننده رحمان احمدی در سه 90 دقیقه سخت و مهم، بازهم مهره اصلی تیم در درون دروازه خودش است.

اما سئوال این است که چه کسی دروازه بان دوم است و دروازه بان سوم کدام یکی از گلرهای حاضر در اردو خواهد بود.

تا همین یکی دو روز پیش، تقریبا همه مطمئن بودند که دروازه بان سپاهان با نشستن روی نیمکت جام جهانی، پاداش بازیهای خوبش در خردادماه سال گذشته را خواهد گرفت و همه دنبال این بودند تا گزینه شماره سه را حدس بزنند. اما کارلوس کی روش که نشان داده است، از لج بازی بدش نمی آید اگر واقعا ملی پوشان سپاهان را به تیم ملی دعوت نکند، به رحمان حسرت به دلِ جام جهانی خواهد ماند تا علیرضا حقیقی به واسطه حضور در اروپا (کی روش همیشه بازیکنان لیگهای خارجی را در اولویت قرار می دهد) به عنوان شماره دو، نیمکت نشینِ داوری شود و کادر فنی به جای حقیقی که تا پیش از این شماره سه بود، دنبال گزینه دیگر باشد.

سوشا مکانی از سوی فیفا یک جلسه محروم است و به همین دلیل منطقی نیست که جزو گزینه های نهایی باشد و می ماند علیرضا بیرانوند و حامد لک که باید یکی از این دو نفر سکونشین شوند و دیگری با ناراحتی هر چه تمامتر از خانه به تماشای جام جهانی بنشیند که با توجه به اینکه حامد لیگ در چند اردوی قبلی از سوی کی روش دعوت شده بود بیرانوند هم بعد از حذف رحمان احمدی به جمع ملی پوشان فراخوانده شد، به احتمال زیاد دروازه بان تراکتورسازی بعد از داوری و حقیقی گلر سوم ایران در جام جهانی خواهد بود و مکانی و بیرانوند هم به دلیل شرایطی که شرح داده شد باید قید حضور در جام جهانی را بزنند.

۱۳۹۳/۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...