نسخه چاپی

تعطیلی جلسه تلفیق به‌خاطر لاریجانی

عکس خبري -تعطيلي جلسه تلفيق به‌خاطر لاريجاني

نماینده مردم اصفهان گفت كه جلسه روز دوشنبه حامیان لاریجانی باعث از عدد افتادن كمیسیون تلفیق و تعطیلی جلسه آن شد.


به گزارش نما ، حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: روزی که ‌جلسه حامیان علی لاریجانی برگزار شد، ‌جلسه کمیسیون تلفیق در مجلس تعطیل شد.

تعدادی از حامیان لاریجانی عصر روز دشنبه در ساختمان مجلس قدیم گردهم آمدند که در این جلسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با مشی حمایت از ریاست لاریجانی اعلام موجودیت کرد.

کامران در این زمینه افزود: در زمان برگزاری جلسه حامیان آقای لاریجانی کمیسیون تلفیق دو ساعت عدد نداشت یعنی از ساعت 4 تا 6 عدد ما 21 نفر بود، در صورتی که بررسی بودجه مردم در سال91 مهمتر از رسیدگی به کارهای شخصی است.

نماینده مردم اصفهان ضمن انتقاد از بی‌توجهی نمایندگان به بررسی لایحه بودجه اظهار داشت: متأسفانه برخی افراد اهم و مهم نمی‌کنند و فکر حکومتی ندارند و فقط باندی فکر می کنند.

وی اضافه کرد: نمایندگان باید حتی ثانیه‌های حضورشان را هم در مجلس مهم بدانند و مهمترین مسئله در مجلس هم بررسی بودجه است؛ وقتی که ما دو ساعت بیشتر کار کنیم، کار زودتر به نتیجه می‌رسد.

کامران گفت: همانطوری که رهبر انقلاب فرمودند، اول و آخر مجلس باید یک دور باشد یعنی تا روز 7 خرداد مجلس باید نوکری مردم را کند.

۱۳۹۱/۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...