نسخه چاپی

دستگیری سارقان كلاشینكف به دست

در پی تعقیب و گریز پلیسی ، دختر جوان سارق مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، بامداد امروز ماموران کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس در حال گشت زنی در خیابان احسان بودند که به یک دستگاه خودروی سواری پراید با دو سرنشین مواجه شده و به دلیل مشکوک بودن سرنشینان خودرو به آنان دستور ایست دادند.

راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس بر سرعت خود افزود و قصد فرار از دست پلیس را داشت که ماموران ابتدا با شلیک ۲ تیر هوایی و ۳ تیر به سمت خودرو قصد متوقف کردن خودرو را داشتند که بی فایده بود و راننده خودرو همچنان بر فرار خود ادامه می داد.

در نهایت ماموران مجبور شدند برای متوقف کردن خودرو اقدام به شلیک با اسلحه کلاشینکف کنند و با شلیک ۱۳ تیر جنگی خودرو را متوقف سازند.

پس از متوقف شدن خودو راننده که پسر جوانی بود سریعا به سمت یکی از منازل خیابان احسان متواری شد ولی سرنشین دیگر خودرو که دختر جوانی به نام مهسا بود به دلیل اصابت گلوله با پای چپش نتوانست فرار کند و توسط ماموران دستگیر و به مرکز درمانی منتقل شد.

رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس سرهنگ علی اصغر صفی خانی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: ماموران پس از تجسس در خانه های اطراف توانستند پسر جوان را که از افراد سابقه دار بود بر روی پشت بام دستگیر و به کلانتری منتقل کنند.

گفتنی است تحقیقات از متهمان جهت شناسایی جرائمشان همچنان ادامه دارد.

۱۳۹۳/۱/۳۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...