نسخه چاپی

اقدام جسورانه دوقلوهای زیرك

این دوقلوها كنار برادر یكساله‌شان در صندلی عقب نشسته بودند.

به گزارش نما به نقل از ایران، دوقلوهای هفت ساله «سن آنتونیو» دزد اتومبیل پدرشان را با مشت و لگد مجبور به فرار کردند.


این دوقلوهای زیرک زمان دزدی ماشین کنار برادر یکساله‌شان در صندلی عقب نشسته بودند و پدر و مادرشان برای آوردن وسایل داخل خانه رفته بودند. در همین لحظه یکی از مردان همسایه که شناخت خوبی از خانواده داشت با دیدن درهای باز اتومبیل وسوسه شد و در یک حرکت سریع پشت فرمان نشست و از محل دور شد.



این مرد که تا آن لحظه متوجه حضور بچه‌ها در صندلی عقب نشده بود ناگهان یک مشت محکم به سرش خورد. دزد بیچاره هنگام رانندگی حتی فرصت عکس‌العمل هم نداشت چون هر دو پسربچه با مشت و لگد و حتی با مار پلاستیکی‌شان مدام به سر و صورت او می‌زدند.



این دزد آشنا آنقدر کتک خورد که ترجیح داد قید ماشین را بزند و فرار کند. دوقلوها که چند کیلومتر از خانه دور شده بودند به توصیه مادر و پدرشان با هیچ غریبه‌ای حرف نمی‌زدند و با این‌که مردم با مهربانی از آن‌ها آدرس خانه‌شان را می‌پرسیدند لب به سخن باز نمی‌کردند.



این سکوت ادامه داشت تا این‌که دختربچه همسن و سال خودشان از مغازه‌ آن سوی خیابان بیرون آمد، دوقلوها که احساس کردند به او می‌توانند اطمینان کنند پیش‌اش رفتند و ماجرا را تعریف کردند.



از آن سو پدر و مادر که نگران بچه‌های‌شان بودند گزارش ناپدیدشدن آن‌ها را به پلیس دادند تا این‌که چند ساعت بعد خانواده دختر کوچولو همراه مأموران، بچه‌ها را صحیح و سلامت به خانه رساندند. مأموران در جست‌وجوی دزد فراری هستند.

۱۳۹۳/۱/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...