نسخه چاپی

چربی های دور شكمتان را از بین ببرید

شكم، با ازدیاد انباشتگی چربی های در این ناحیه بزرگ می شود و برای اینكه این ناحیه از بدنتان را كوچك كنید باید علاوه براینكه باید ورزش كنیم باید....

به گزارش نما، سایت دیلی میل نوشت: شکم، با ازدیاد انباشتگی چربی های در این ناحیه بزرگ می شود و برای اینکه این ناحیه از بدنتان را کوچک کنید باید علاوه براینکه باید ورزش کنیم باید خوراکی های چربی سوز را در کنار آن میل کنید.

میوه و سبزیجات

تمام میوه ها و سبزیجات، به دلیل اینکه حاوی مواد مغذی غنی و فیبر هستند بهترین خوراکی ها در سوزاندن چربی های دور شکم هستند. پس میوه ها و سبزیجات را در برنامه غذایی خود بگنجانید. مهم ترین میوه ها در سوزاندن چربی سیب، انواع توت ها، کلم بروکلی، قارچ، آناناس و اسفناج هستند.

چای سبز

این نوشیدنی کمک بزرگ برای کوچک شدن دور کمر شما می کند فلاونوئیدها در این چای یک ضد التهابی طبیعی است. ترکیبات موجود در چای سبز نشان داده شده است برای به کاهش چربی بدن کمک می کند.

امگا 3
تحقیقات نشان داده است که یک رژیم غذایی حاوی امگا 3 درصد بالایی از اسیدهای چرب امگا 3 و درصد کمی از اسیدهای چرب امگا 6 است که با کاهش التهاب مرتبط است. منابع غذایی امگا 3مانند گردو و ماهی آزاد و سالمون است.




۱۳۹۳/۲/۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...