نسخه چاپی

اعلام علت قطع برق مجلس

عکس خبري -اعلام علت قطع برق مجلس

پس از بررسی، مشخص شد كه قطعی برق مجلس شورای اسلامی به دلیل انجام عملیات عمرانی در طرح توسعه مجلس بوده است چرا كه لودر پیمكانكار با كابل‌های داخلی و اختصاصی برخورد كرده و باعث قطع شدن برق مجلس شده بود.

مدير برق منطقه مولوي اعلام كرد: قطع برق مجلس شوراي اسلامي در صبح امروز به علت كوتاهي پيمانكار در اجراي طرح توسعه مجلس بود كه توسط متخصصان شركت برق ايراد و مشكل را برطرف كردند.

محمدرضا توفيقيان در گفت‌وگو با ايسنا با اشاره به قطع شدن برق مجلس در ساعت 9 و شش دقيقه صبح امروز گفت: مسوولان شركت برق در فاصله زماني 10 دقيقه در محل حاضر و مشكل را بررسي كردند.

وي افزود: پس از بررسي، مشخص شد كه قطعي برق مجلس شوراي اسلامي به دليل انجام عمليات عمراني در طرح توسعه مجلس بوده است چرا كه لودر پيمكانكار با كابل‌هاي داخلي و اختصاصي برخورد كرده و باعث قطع شدن برق مجلس شده بود.

توفيقيان اظهار كرد: قطع شدن برق مجلس به علت كوتاهي پيمانكاري در طرح توسعه مجلس شوراي اسلامي بوده است كه متخصصان شركت برق اين ايراد را برطرف كردند.

وي زمان برطرف شدن اين ايراد را 43 دقيقه عنوان و اظهار كرد: با توجه به اين كه مجلس شوراي اسلامي از حساسيت برخوردار است، شركت برق ايراد را برطرف كرد در حالي كه اگر اين مورد در خصوص مشتركان ديگر به وجود آيد، شركت برق همكاري و مسووليتي ندارد.

مدير برق منطقه مولوي خاطرنشان كرد: پس از اين حادثه مجلس شوراي اسلامي از برق ژنراتور استفاده كرده و قطعي كامل نداشته است.

۱۳۹۱/۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...