نسخه چاپی

مویس: حتی وقتی عقب افتادیم هم بهتر از اورتون بازی می‌كردیم

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد با وجود شكست در خانه اورتون از عملكرد مردان خود تعریف كرد و این شكست را حاصل دریافت ۲ گل وحشتناك دانست.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، تیم فوتبال منچستریونایتد شب گذشته (یکشنبه) در هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس در حالی در خانه اورتون با نتیجه ۲ بر صفر تن به شکست داد که این اولین بازگشت دیوید مویس، سرمربی شیاطین سرخ به ورزشگاه گودیسون پارک پس از ۱۱ سال مربیگری در اورتون بود.

مویس با قبول شکست برابر جانشین خود، روبرتو مارتینس عملاً آخرین فرصت خود برای رساندن منچستریونایتد به مربع قدرت لیگ برتر و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده را از دست داد.

جانشین سرالکس فرگوسن که تیمش اکنون با ۵۷ امتیاز از ۳۴ بازی در رده هفتم جدول قرار گرفته است، پس از شکست شکست شاگردانش در گودیسون پارک، گفت: توپ و میدان تحت کنترل ما بود. خوب پاسکاری می‌کردیم و در اکثر اوقات بر بازی سوار بودیم. با این حال ضربه نهایی را نتوانستیم بزنیم و برگ برنده نداشتیم. در نهایت هم در ضدحملات ضربه خوردیم. ما دو گل وحشتناک دریافت کردیم.

مویس افزود: ما نتوانستیم در یک سوم دفاعی اورتون پاس‌های تاثیر‌گذار بدهیم و هوشمندانه بازی کنیم و این تفاوت ما و اورتون بود. با این حال فکر می‌کنم که منچستریونایتد حتی زمانی که دو گل عقب افتاد هم بهتر کار کرد. حالا هر کاری از دست ما برآید انجام می‌دهیم تا ۴ بازی باقیمانده خود را ببریم. در تلاشیم تا عملکرد تیم را در فصل بعد ارتقا دهیم و شانس خود را برای رقابت در صدر جدول افزایش دهیم.

در حال حاضر میان منچستریونایتد و آرسنال رده چهارمی ۱۳ امتیاز فاصله وجود دارد و این بدان معناست که شیاطین سرخ حتی با پیروزی در ۴ بازی بعدی خود هم سهمیه لیگ قهرمانان را کسب نخواهند کرد. به این ترتیب مویس در اولین فصل مربیگری‌اش (به استثنای جام خیریه انگلیس در پیش فصل) نه تنها هیچ جامی کسب نکرد بلکه نتوانست شیاطین سرخ را در جمع ۴ تیم برتر فوتبال انگلیس قرار دهد.

۱۳۹۳/۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...