نسخه چاپی

توت فرنگی با طعم تریاك !

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد از كشف مواد مخدر در میان بار توت فرنگی در یزد خبر داد.

به گزارش نما به نقل از قدس آنلاین، سرهنگ محمدحسین ستوده نیابا بیان این خبراظهار داشت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید مدنی مهریز در هنگام کنترل خودروهای عبوری از میان بار توت فرنگی یک دستگاه کامیونت، 69 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش کشف کردند.
وی با اشاره به نحوه کشف این میزان مواد مخدر عنوان کرد: ماموران ایست و بازرسی شهید مدنی شهرستان مهریز، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو کامیونت ایسوزو، حامل بار توت فرنگی که از یکی از شهرهای جنوبی کشور عازم پایتخت بود، مشکوک شدند و پس از انجام بازرسی موفق به کشف 69 کیلوگرم تریاک و حشیش از این بار شدند.
ستوده نیا همچنین از کشف مشابه موادمخدر در میان بار خیار در یزد خبر داد و گفت: خودرویی نیز از کرمان با بار خیار عازم یزد بود که ماموران مبارزه با مواد مخدر به آن مشکوک شدند و با بازرسی از بار 298 کیلوگرم حشیش کشف و ضبط کردند.
وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد نیز در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری هیوندا سانتافه، 15 کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با اشاره به اینکه در عملیات دیگری نیز 24 کیلوگرم حشیش از یک دستگاه پراید کشف و ضبط شد، عنوان کرد: در این چهار عملیات چهار دستگاه خودرو توقیف و پنج متهم نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی مجموع مواد مخدر کشف شده در این چهار عملیات را 436 کیلوگرم اعلام کرد.

۱۳۹۳/۲/۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...