نسخه چاپی

تذكر مجلس به رئیس جمهور

عضو كمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مجلس طبق قانون عواقب دیدار فتنه گران با وزرا و معاونین رئیس جمهور را گوشزد كرده‌ است.

اسماعیل کوثری عضو کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به دعوت از نرگس محمدی و دیگر فتنه گران در همایش زنان، نقش آفرینان عرصه اقتصاد و فرهنگ که رئیس جمهور نیز در آن حضور داشت، گفت: مجلس طبق قانون بارها دیدار فتنه گران با وزرا و معاونین رئیس جمهور را گوشزد کرده‌ و آن را محکوم دانسته است؛ وزرا حق دیدار با آن‌هایی که در جریان براندازی نظام فعال بوده اند را ندارند.

به گزارش دانا، وی افزود: در رابطه با دعوت از نرگس محمدی تا آن جایی که به کمیسیون امنیت ملی ارتباط دارد، چون معاون وزیر دعوت کننده بوده است؛ قطعا از شخص آقای روحانی می‌خواهیم که به معاونانش تذکر دهد تا چنین اقداماتی را انجام ندهند.

کوثری تصریح کرد: اگر این دیدار با یک وزیر بود مجلس مستقیما ورود پیدا می‌کرد و وزیر را احضار می کرد ولی در این باره تذکراتی به آقای رئیس جمهور خواهیم داد که وی نیز به معاونانش ابلاغ کند تا بار دیگر شاهد چنین مسائلی که در حال زیاد شدن هم هست نباشیم.

خاطرنشان می شود شهیندخت مولاوردی، معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری در پاسخ به سوالی مبنی بر چرایی دعوت این معاونت از برخی فعالان فتنه در همایش ملی «زنان، نقش‌آفرینان عرصه اقتصاد و فرهنگ» که صبح یکشنبه در سالن اجلاس با حضور رئیس‌جمهور برگزارشد، اظهار داشت: ما از اقشار مختلف بانوان دعوت کرده بودیم و مشی دولت هم حذف کسی نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شما از برخی چهره‌ها همچون نرگس محمدی در این مراسم دعوت کرده بودید، تصریح‌کرد: ما برای ۲۱۰۰ نفر کارت فرستاده بودیم و نام وی نیز جزء لیست بوده است؛ ما خواستیم از همه دعوت کنیم و همه در جشن حضور داشته باشند.

۱۳۹۳/۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...