نسخه چاپی

حسین مرعشی: بزودی ‘روزنامه و سایتی اینترنتی’ به عنوان ارگان خبری حزب كارگزاران سازندگی طراحی خواهد شد

به گزارش «نسیم» حسین مرعشی در گفتگو با شماره امروز “اعتماد” با بیان اینكه تعیین رییس شورای مركزی، نایب‌رییس‌ و همچنین دبیركل حزب در دستور كار جلسه هفته آینده این حزب قرار دارد، از تشكیل كمیته ای برای احیای حزب كارگزارن خبر داد

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران اظهار داشت: این کمیته بررسی‌هایی را انجام داده و هیأت موسس نیز گزارشی را ارائه کرده و با تصویب این هیات، شورای مرکزی جدید که در واقع دومین دوره شورای مرکزی حزب است استقرار پیدا کرد.

غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران نیز چندی پیش طی گفتگویی از ترمیم و افزایش اعضای شورای مرکزی کارگزاران این حزب به ۳۱ نفر خبر داده بود.

به گفته کرباسچی چند نفر خانم فعال سیاسی و کارآفرین، چند روزنامه‌نگار و فعال رسانه‌ای نظیر آقایان سعید لیلاز و محمد قوچانی، از اهل سنت آقای عبدالله سهرابی، چند تن از اعضای حزب در شهرستان‌ها و یکی از اعضای سابق دفتر تحکیم وحدت آقای جمالی به شورای مرکزی حزب پیوسته‌اند.

کرباسچی همچنین از احتمال انتخاب حسین مرعشی به عنوان دبیرکل حزب کارگزاران نیز خبر داده بود؛ با این حال به عقیده برخی فعالین سیاسی، مرعشی به دلیل دارابودن سابقه کیفری نمی‌تواند به عنوان دبیرکلی این حزب تعیین شود.

ترمیم اعضای شورای مرکزی حزب کارگزارن سازندگی در حالی از سوی کرباسچی و برخی دیگر از اعضای کارگزاران مطرح می‌شود که این افراد بارها و در مصاحبه‌های مختلف خود را “لیبرال دموکرات‌های مسلمان” معرفی می‌کنند و به “توسعه سیاسی” به عنوان یکی از ارکان توسعه در کنار توسعه اقتصادی توصیه و تاکید دارند. ارگان‌های رسانه‌ای کارگزارن همچون روزنامه اعتماد و ماهنامه مهرنامه نیز طی یادداشت‌ها، گزارش‌ها و مصاحبه‌های مختلف با فعالین گارگزارانی از تغییر رویه “تکنوکرات‌های دیروز” خبر می‌دهند و به این نکته تاکید دارند که؛ “کارگزاران امروز توسعه اقتصادی را در گرو توسعه سیاسی جامعه می‌داند”.

۱۳۹۳/۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...