نسخه چاپی

تغییرات دسته جمعی مدیران صنعت گاز

پس از بركناری و جابه جایی گسترده مدیران پالایشگاه‌های گاز در فروردین ماه، دور جدید تغییر دسته جمعی مدیران شركت‌های گاز استانی هم در اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شد.

س از تغییرات گسترده بهاری مدیران پالایشگاه های گاز کشور، دور جدید تغییر دسته جمعی مدیران شرکت های گاز استانی هم کلید خورد.

به گزارش مهر، از این رو ناصر ابراهیمی مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با صدور احکام جداگانه ای پس از برکناری مدیران عامل شرکت‌های گاز استان‌های کردستان، همدان و خوزستان، مدیران جدید این شرکت‌های گازی را منصوب کرد.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران پس از برکناری ناصر افشین از شرکت گاز استان خوزستان، ناصر حسین نژاد را به عنوان مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره این مجموعه گازی منصوب کرد.

این مقام مسئول سپس با صدور دومین حکم انتصاب خود پس از برکناری حسین محمدی، محمد مهدی مهدوی را به عنوان مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت گاز استان همدان منصوب کرد.

در نهایت مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز در ادامه تغییرات مدیریتی خود، با صدور حکم دیگری پس از برکناری محمد مهدی مهدوی، سید امیر رضوی نیز به عنوان مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت گاز استان کردستان منصوب کرد.

این در حالی است که فروردین ماه سال جاری هم رضا الماسی مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران با صدور حکمی هوشنگ مهردادفر را به عنوان مدیر منطقه سه عملیات انتقال گاز و محمود لقمانی را به عنوان مشاور مدیر عامل در امور مناطق شرکت انتقال گاز ایران منصوب کرده بود.

در همین حال پس از برکناری اصغر سهیلی پور مدیر با سابقه صنعت گاز از مدیریت برنامه ریزی شرکت ملی گاز ایران در روزهای پایانی سال گذشته، معاون شرکت ملی گاز ایران با صدور احکام جداگانه ای مدیران جدید عامل شرکت پالایش گاز پارسیان، بیدبلند یک و سرخون و قشم را منصوب کرده بود.

۱۳۹۳/۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...