نسخه چاپی

كارت زرد دوم در انتظار وزیر آموزش و پرورش

كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به وزیر آموزش و پرورش فرجه یك هفته ای داد تا برای پاسخ به سوال نمایندگان در این كمیسیون حاضر شود، در غیر این صورت سوال از وی به صحن ارسال می شود.

به گزارش نما ، سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در گفتگو با مهر با اشاره به سوال خود از علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش گفت: سوال از وزیر آموزش و پرورش خود هفته گذشته در دستور کار کمیسیون آموزش و تحقیقات قرار داشت اما به دلیل سفر رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان طرح آن به تعویق افتاد.

وی افزود: در حال حاضر هم آقای وزیر در سفر مشهد به سر می برند و به همین خاطر برای پاسخگویی در کمیسیون حضور نخواهند یافت.

لارگانی با اشاره به اینکه زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات درخواست کرده است که سوال از وزیر در کمیسیون یک هفته به تاخیر بیافتد، گفت: به درخواست رئیس کمیسیون موافقت کردیم که طرح سوال از آقای فانی یک هفته به تاخیر بیافتد اما بعد از تعطیلات مجلس و در هفته آغاز به کار مجلس شورای اسلامی هرگونه عدم حضور وزیر آموزش و پرورش در کمیسیون به منزله عدم پاسخگویی وی به نمایندگان خواهد بود که در این صورت بدون فوت وقت سوال به صحن علنی ارسال خواهد شد.

نماینده مردم فلاورجان خاطرنشان کرد: سوال از وزیر آموزش و پرورش درباره عدم پرداخت سرانه آموزشی به مدارس است.

فانی روز یکشنبه نیز در پاسخ به سئوال برخی نمایندگان در خصوص انتصابات در وزارت آموزش و پرورش نتوانست صحن مجلس را قانع کند و به این ترتیب از نمایندگان کارت زرد دریافت کرد و در صورتی که تعداد کارت ها به عدد سه برسد استیضاح وی به جریان خواهد افتاد.

۱۳۹۳/۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...