نسخه چاپی

رئیس یك بیمارستان در عربستان به اتهام معالجه معترضان دستگیر شد

عکس خبري -رئيس يک بيمارستان در عربستان به اتهام معالجه معترضان دستگير شد

نیروهای امنیتی عربستان سعودی در ادامه سركوب بی رحمانه معترضان در این كشور، رئیس مركز درمانی عوامیه را در استان الشرقیه به دلیل درمان معترضانی كه در تظاهرات ضد دولتی زخمی شده بودند، دستگیر كردند.

نیروهای سعودی مدیر بیمارستانی را در شهر عوامیه در منطقه قطیف عربستان واقع در استان الشرقیه این کشور به اتهام معالجه معترضان دستگیر کرده اند.



نیروهای امنیتی عربستان سعودی در ادامه سرکوب بی رحمانه معترضان در این کشور، رئیس مرکز درمانی عوامیه را در استان الشرقیه به دلیل درمان معترضانی که در تظاهرات ضد دولتی زخمی شده بودند، دستگیر کردند.

گروهی از معترضان سعودی روز یک شنبه (۲۳ بهمن، ۱۲ فوریه) با برگزاری تظاهرات در منطقه قطیف، خواستار پایان حکومت سلسله آل سعود شدند.

همچنین در جریان درگیری بین معترضان و نیروهای رژیم در ۹ فوریه در قطیف، هنگامی که نیروهای سعودی برای پراکنده کردن معترضان به سوی آن ها آتش گشودند، یک معترض کشته و تعدادی نیز زخمی شدند.

معترضان سعودی، از فوریه ۲۰۱۱ به صورت تقریبا مرتب تظاهراتی را در استان نفت خیز الشرقیه، مخصوصا در منطقه قطیف و شهر عوامیه این استان برگزار کرده اند.

آن ها خواستار آزادی تمام زندانیان سیاسی، آزادی بیان، آزادی تجمع و همچنین پایان تبعیض گذاری های گسترده شدند.

تظاهرکنندگان همچنین خواهان پایان یافتن تبعیض های اقتصادی و مذهبی در این منطقه نفت خیز هستند. از زمان آغاز اعتراضات در این منطقه، چندین تظاهرکننده کشته و ده ها تن نیز زخمی شده اند.

۱۳۹۰/۱۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...